Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
2.twee beeldschermen aansluiten met verloop kabels.
Dit gaat wel werken maar ik vraag me af of het gaat werken zoals jij het wil/bedoeld.
Er is een essentieel verschil tussen 2 monitoren met een verloop stekkertje:
Logic studio wordt sinds 2002 alleen maar voor de MAC gemaakt/ontwikkeld.
Will je iets voor een pc dan kom je al gouw uit op cubase of ableton voor iets gelijkwaardig of dicht in de buurt.
Dit vond ik op een apple forum als oplossing voor MAC:
QuadHead2Go, TripleHead2Go, and DualHead2Go are external multi-monitor adapters that let you add two, three, or fours monitors to your system.
Matrox is een TOP merk voor graphische kaarten let wel deze kunnen prijzig zijn want in tegenstelling tot de Nvidia en ATI worden Maxtor kaarten gebruikt voor professionele toepassingen als autocad en dergelijke.
Kastje zit rond 185 euro.
Ik denk dat ik misschien al well 20 jaar zoek machines gebruik op internet dus op een gegeven moment wordt je daar wel handig in om iets te vinden :)
En vaak is de term "verder kijken dan je neus lang is" ook van toepassing :)
nog even een vraagje betreft dj en studio, ik was een tijdje bezig met muziek op mijn behringer djx 750 en dap dubbele cd speler en dat vond ik wel leuk maar nu wil ik heel graag producen omdat je daarbij alles maakt wat Jij zelf leuk vind maar het voelt nu een beetje alsof Dj'en niet lukt en daarom maar ga proberen te producen en mijn vader probeert me een beetje op te peppen om mixen te maken maar dat lukt gewoon echt niet met wat ik nu heb en daarom doe ik liever iets wat ik echt leuk vind en beter in wil worden maar is het niet een beetje loser te zeggen dat dj'en niet lukt omdat het gewoon niet zo lekker gaat met mijn huidige gear. Of is dit gewoon omdat ik nu beter weet wat ik wil?
Beetje iri want voelt beetje alsof ik een beetje fail ben dus ik zou graag jullie mening willen weten :( want ik weet het allemaal niet meer precies maar een ding weet ik zeker Muziek is het beste wat er is en waar ik zoiezo iets mee wil doen
dus mescalino en rick zouden jullie je mening willen geven?
Met een dubbele CD-speler is het sowieso wat minder prettig werken. Plus, het is niet zo dat je zomaar in één week tijd een professionele DJ wordt. Oefenen, oefenen en oefenen. Op Youtube is er genoeg materiaal te vinden waarbij je kunt leren beatmatchen, tutorials genoeg.
Het beste is om te leren mixen met twee platen met ongeveer hetzelfde BPM, platen die je goed kent. Die mix je continu om en om, om en om, om en om.
Plus, alles op je gehoor. Pas dan leer je het meeste.
Comment