Announcement

Collapse
No announcement yet.

studiotje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

het ging zegmaar niet alleen om het dj'en maar om het andere :) mischien wil je daar ook even je mening over geven als je dat wilt, alvast bedankt

Comment

Ik snap niet helemaal hoe ik op dat andere zou moeten antwoorden. Niemand minder dan jij zelf weet wat je het beste wilt..

Comment

je had niks beter kunnen zeggen :) gewoon doen wat ik zelf goed vindt, Dat was vast officieel de kortste psychiater sessie ooit, bedankt d(*_*)b

Comment

Ik heb verder niets toe te voegen wat Rick hier al heeft gezegd. Wel zie je vaak dat DJ's ook produceren en andersom. Vaak merk je wel welke platen door DJ's geproduceerd worden omdat die als geen ander weten hoe een plaat te maken die ook lekker te mixen is. (denk dan aan x aantal beats intro, tussen stuck, break, climax, outro) even heel simpel aangegeven.
          Voor beide moet je veel oefenen en dan denk ik dat je sneller leert mixen dan producen maar dat is mijn persoonlijke mening.

Comment

ja ik snap wat je bedoelt, maar het kan toch kan toch ook andersom? want door te producen weet je precies hoe een track in elkaar steekt en met dj is dat precies hetzelfde en bij beide gebruik je deze informatie om muziek te maken ( mixen)

dus ja ik kan mischien ook wel bij producen beginnen ookal hoor je dat minder dan dj's die als tweede beginnen met producen maarja verschil moet er zijn. :)

Comment

Niet helemaal maar er zit wel een kern van waarheid in wat je zegt maar dan wijken we af naar een andere discusie....

Comment

Okee :) sjuist zoals rick zo mooi zei xD bedankt voor alles

Comment

Working...
                X