Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hercules RMX en DJ Software

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hercules RMX en DJ Software

Hallo,

Ik heb pas een Hercules RMX aangeschaft bij Bax-Shop.
    Probleem is dat elke DJ Software (VDJ,Traktor,PCDJ,Deckadence etc) stom genoeg niet eens reageert op sommige "acties" die ik doe op de controller.

Treble/Pitch/Gain zijn de problemen.

Voorbeeld:

Treble staat op 70 %.
    Deze kan ik dus niet veranderen op mijn Hercules RMX totdat ik het treble knopje beweegt zodat deze voorbij de waarde gaat. Het is moeilijk uit te leggen maar ik denk zelf dat de hercules RMX vergeet waar ik dus de laatste handeling heb gedaan. Het is vooral het probleem omdat ik de gain veel gebruik om het nummer dezelfde volume te geven maar het werkt niet omdat elke DJ Software niet reageert totdat ik onder of boven het getal komt waar ik dus het laatste nummer mee heb gedraaid.

Snappen jullie dit?

Weet je hoe shitty het is als je nummer niet gelijk loopt en de pitch werkt niet?. Pitch werkt pas als ik het snel op en neer beweeg zodat VDJ herkent dat ik aan de pitch knop zit......damn....

De "Pitch reset on load" en "EQ reset on load" staan uitgevinked bij de softwares.

Alle heb ik geupdate.

Please help me :)

Anders moet ik deze ook al weer inruilen.
    (moet er wel bij vertellen dat deze een "gebruikte" was want er zitten gebruikerssporen op)

Aller eerst raad ik aan om traktor te gebruiken dat is echt 100 keer beter als VDJ naar mijn mening.
    Kontroleer of de mapping goed staat.
    Ik meen mij te herinneren dat er een setting is die bepaald of dat de shuif meteen beweegt of wacht tot dat je op het punt van de positie bent en dan pas beweegt (als je begrijpt wat ik bedoel).

Comment

Ik begrijp precies wat je bedoelt het dat is dus ook mijn probleem. Ik zie voor de rest geen setting die ik kan veranderen.

Comment

Misschien dan toch eens Traktor proberen? Is naar mijn mening veel professioneler dan Virtual Dj.

Comment

Daar heb ik hetzelfde probleem. Elke DJ Software die er maar bestaat geprobeerd.

Comment

Neem anders eens contact op met de helpdesk voor een Teamviewer sessie zodat zij even in je PC kunnen kijken, zal vermoedelijk inderdaad een instellings-probleem zijn.

Comment

Helpdesk van Hercules bedoel je?

Comment

nee hij bedoeld van bax

Comment

Working...
                X