Ik heb op dit moment de Technics RP-DH1200 DJ hoofdtelefoon maar in de toekomst wil ik ook een studio hoofdtelefoon en deze puur en alleen voor DJen gebruiken.
Ik heb nu als "studio Hoofdtelefoon" de Sennheiser HD465 waar ik niet ontevreden over ben maar ik will wel iets beters.
Ik zit de denken aan de volgende:
Heeft iemand enige ervaringen met een van deze of het merk. Ik weet dat ik het beste ze kan beluisteren in een winkel en dan een beslissing maken maar ik zoek wat persoonlijke ervaringen zodat ik de lijst misschien kan inkorten. Zoals de lijst waarschijnlijk doet vermoeden zoek ik een comfortabele hoofdtelefoon met een eerlijk warm geluid zonder vervorming.
Iemand nog andere surgesties tot ongeveer 350,- ?
Ik heb nu als "studio Hoofdtelefoon" de Sennheiser HD465 waar ik niet ontevreden over ben maar ik will wel iets beters.
Ik zit de denken aan de volgende:
- AKG K-702 (ik hoor veel positieve reacties over AKG)
- Sennheiser HD 650 (ben altijd erg te spreken geweest over dit merk)
- Monster Beats Dr. Dre Studio(hier hoor ik wisselende berichten over)
- Ultrasone Pro 750 (dit merk maakt hoofdtelefoons van 2000 euro dus verwacht wel dat ze kwaliteit hebben)
Heeft iemand enige ervaringen met een van deze of het merk. Ik weet dat ik het beste ze kan beluisteren in een winkel en dan een beslissing maken maar ik zoek wat persoonlijke ervaringen zodat ik de lijst misschien kan inkorten. Zoals de lijst waarschijnlijk doet vermoeden zoek ik een comfortabele hoofdtelefoon met een eerlijk warm geluid zonder vervorming.
Iemand nog andere surgesties tot ongeveer 350,- ?