Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Welke hardwarecontroller is het beste geschikt voor een beginner?
Ja en dat hebben we ook gedaan. Zelf uitproberen en kijken wat je zelf het beste vindt werken. Het blijft iets persoonlijks, want je zal er zelf mee gaan draaien.
Even een vraagje, wat is het verschil tussen de reloop digital jockey interface edition en de reloop digital jockey 2?
Ik zie dat de RDJ 2 goed koper is en toch touch sentive joch weels erbij heeft gekregen.
Welke is beter?
ps. mod, wil je de titel veranderen in "welke controller" ofzoiets?
En weet je het al kan je misschien een paar links erbij posten als je het over een controler hebt + link is makkelijke en ik heb trouwens de Hercules RMX uitstekend ding maar zit ook rond te snuffelen beetje rond kijken wat voor mogelijkheden er nog meer zijn.
Oké en 1 ding ik heb dus die RMX en daarmee kan je dus geen tableyop cd speler op aan sluiten dan wete je dat als je dat nog zou willen doen in de toekomst...
Mijn maximale budget is €400.
Dan kan ik natuurlijk geen cdj-1000 kopen (wat ik ook niet wil).
Ik kan ook wel doorsparen voor een vestax vci-300 (als ik het goed schrijf) maar daar heb ik bugdet weer niet voor.
Ik wil gewoon het beste uit mijn geld halen.
Weet iemand nog het verschil tussen de RDJ IE 2 (reloop digital jockey interface edition 2) en de RDJ IE 1 (reloop digital jocky interface edition 1)?
voor 100 euro hoef je niet veel te verwachten , ik zeg altijd maar
beter 1 goeie koop dan 3 slechte dus voor mij is de pioneer cdj-1000 het beste :)
Lijkt me voor deze toepassing totaal niet nodig om een CDJ 1000 neer te zetten. Het gaat hier om een leuke hardwarecontroller om wat mee te experimenteren welke je na verloop van tijd ook mee on the road kunt nemen. Veel producten hebben immers een goede prijs/kwaliteit-verhouding, waar je dus ook prima mee kunt werken.
Klopt helemaal wat je zegt!!
Ik kan 30 mei de RDJ 2 aanvoelen bij een opendag van een andere shop.
Als het goed is hebben ze ook de RDJ 1 staan.
Ik ga is navragen wat nou beter is enz.
Ik heb zelf de hercules mp3 control, draai zelf ook.
Is als je hem mee wilt nemen een handig ding.
En een zeer overzichtelijke is het ook.
hoop je genoeg geinformeerd te hebben.
Ik wil die niet hebben omdat die geen pitch fader heeft en alles een beetje op elkaar gedrukt heeft.
Maar met die prijs kun je er ook niet veel van verwachten.
Ik weet al welke ik neem, de reloop digital jockey 2 interface edition.
Niet te duur en heel erg geschikt voor mijn doel.
Ik hou jullie op de hoogte!
Comment