Announcement

Collapse
No announcement yet.

Minor producer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Minor producer

Hallo,

Volgend jaar ga ik een minor volgen. Nu wil ik deze minor graag op muziek gebied doen.
    Het liefst zal ik iets met music production om er meer over te leren. Momenteel kan ik een heel klein beetje de basis in fruityloops met wat beats maken en een leuk melodietje.
    Nu hoop ik dat er een Minor is die producers vanaf het begin helpen. Dus gewoon starten bij de basis.
    Zijn er mensen die hier iets van weten en of iets vergelijkbaars?

Met vriendelijke groet,

Florian

Hiervoor moet je op sites gaan zoeken die minoren aanbieden. Zoals Kies op maat.
    Bedenk dat je voor veel van deze minoren (je school zal wat je zoekt waarschijnlijk niet aanbieden) vroegtijdig moet aanmelden en dit zal vast een populaire minor zijn als deze bestaat. Ik hoop dus dat je volgend schooljaar bedoeld en niet dit schooljaar nog, want dan ben je redelijk laat met jezelf aanmelden voor een minor buiten het aanbod van je opleidingsinstelling. Je moet namelijk de minor goed laten keuren door de examencommissie van je opleidingsinstelling (kost tijd) en sommige minoren lopen niet in het tweede semester (je hebt 4 periodes ik weet het, maar minor is vaak de tweede helft van je opleiding als ik aanneem dat je HBO doet) maar in het eerste.

Ik weet dat ArtEz Enschede iets had in die richting. Wat de eisen hiervoor zijn: geen idee. Ook sluiten ze hun deuren volgend jaar. Je zou dan moeten informeren of ArtEz Zwolle het dan aanbied.

Succes, maar google is denk ik je beste vriend nu.

Comment

learn and get good with the basic basics, then learn scales, chords and modes. honestly you'll hear producers on YouTube say you don't need to learn music theory but that's bullshit, it'll make your beats better and speed up your creative process by 1000%

Nox vidmate vlc

Comment

Working...
      X