Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe MPC?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe MPC?

Akai presenteert drie nieuwe leden voor de MPC-serie, die allen gebouwd zijn op het moderne, digitale tijdperk. De MPC Renaissance, MPC Studio en MPC Fly zijn een feit!

Beste leden,

ik zag tot mijn grote verbazing dat AKAI een nieuwe versie van de MPC uitbrengt. Ik heb meerdere malen op het internet verhalen gelezen dat AKAI gestopt was (of verkocht was) met het produceren van producten en dat de MPC5000 de laatste MPC versie zou zijn. Kan iemand dit ophelderen want nu snap ik er de ... van :p?

Is zo echt als wat. :) Vanochtend kwam bij ons de eerste scoop binnen en ben ik als een malle aan de slag gegaan om ze er allerdrie in te hengelen. ;)

Is een officiëel bericht vanaf Akai Pro, dus dat zit wel snor. De specs + info van de Studio en Fly komen er nog aan! Die worden in de aanloop van de Namm bekend gemaakt.

Comment

Nice man! :D Zal er een model te bezichtigen zijn in de winkel zelf of moeten we daar nog even op wachten?

Comment

Marketing gaat van de week bellen met Akai... er wordt nog niks beloofd, maar misschien krijgen we de mogelijkheid om wat te regelen... :)

Comment

Cool, ik houd de site in de gaten :)

Comment

Ik vind die vintage knop wel erg leuk, dat je tussen het unieke geluid van bijv de MPC 60 of 3000 kunt kiezen ;)

Comment

Vraag me af of ze niet te laat zijn nu NI de maschine heeft gelanceerd en recentelijk ook een mikro versie.
              Feit is wel dat de MPC een naam heeft binnen beat makers.

Comment

Als ik de reacties zo zag in mijn Tweedeck kolom gaan ze deze echt wel verkopen. :) Hij werd her en der al de 'Maschine killer' genoemd. Maar daar kwamen ook al vlug weer reacties op waarbij duidelijk werd aangekaart dat zo'n uitspraak misschien een beetje voorspoedig is.

Het principe is echter wel zo goed als gelijk, zeker nu DJ's en producers steeds meer en meer softwarematig doen (ook qua samples, klanken, geluiden etc.) zal dit ook aanslaan.

Comment

Ben wel erg benieuwd naar de prijs, de Maschine is redelijk goedkoop in tegenstelling tot een MPC 2500... En deze nieuwe zal denk ik niet goedkoper worden ;)

Comment

Gisteravond is de MPC Studio geïntroduceerd. :)
                    Akai MPC Studio nieuwsitem

Comment

ik had het gezien, ziet er heel slik uit!! Ben benieuwd naar de prijs in vergelijking met de maschine

Comment

Working...
                      X