Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Traktor Kontrol X1 MIDI controller van Native Instruments

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe Traktor Kontrol X1 MIDI controller van Native Instruments

We hadden een tijd geleden al het filmpje van NI waarin een glimk was te zien van een nieuwe MIDI controller. Nu is ie er dan: de Traktor Kontrol X1.

Deze kleine MIDI controller heeft alle functies die je nodig hebt om 2 decks van Traktor te kunnen aansturen. Koppen een tweede aan je PC of Mac en je hebt controle over 4 decks. Niet alleen Traktor, maar ook de meest gangbare DJ software is met deze nieuwe ontroller aan te sturen.

De X1 gaat 199 euro kosten en is verkrijgbaar vanaf Februari 2010. Maar nu al te bestellen natuurlijk!

Klik hier voor de productpagina van de Traktor Kontrol X1

Spulletje hoor!

Comment

Ziet er erg goed uit, ik denk dat zeker door de prijs dit een goed alternatief gaat zijn voor de mensen die nu met Hercules draaien maar toch net wat extra kwaliteit willen hebben. Alleen de vorm vind ik een beetje bizar, waarom zo rechthoekig? Alle mogelijke inbouwmogelijkheden zijn hierdoor niet mogelijk, je kan hem alleen naast je CD spelers en mengpaneel zetten, die veel mensen niet eens meer gebruiken naast hun laptop en MIDI controller. Daar hadden ze wel wat beter over na kunnen denken vind ik!

Comment

ziet er even solide uit als de Maschine (en die is echt stevig)
        ook qua lay-out erg overzichtelijk, het gebruik van Led's is echt ideaal.

Comment

Kunnen jullie mij vertellen wanneer deze jullie verwachten (lees her en der al berichten over uitgeleverde producten door NI)
          Heb hem in Dec. besteld en hoop hem snel te ontvangen.

Comment

Verwacht wordt week 5

Comment

Dankje voor het antwoord :)

Comment

Heb afgelopen weekeinde Maschine aan Traktor gehangen, samen met de X1 kun je dan 4 decks aansturen, en je beats uit Maschine in Traktor gebruiken.

Comment

Working...
                X