Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Windows drivers voor Lexicon audio interfaces

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe Windows drivers voor Lexicon audio interfaces

Lexicon heeft voor zijn USB geluidskaarten nieuwe Windows 7, XP en Vista drivers uitgebracht, voor de 32 en 64 bit systemen.

Het betreft de Alpha, Lambda, Omega and the I∙ONIX U22, U42S en U82S series.

De nieuwe drivers zijn op de Lexicon support pagina te downloaden.
    Last edited by Rick; Thursday-22-04-2010, 13:20.

Hallo,
    Ik heb een vraag over de Lexicon I-ONIX U42S.
    Ik vroeg mij af of ik met dit apparaat ook een software-mixer heb. Hiermee bedoel ik een mixer in het muziekprogramma, waarmee ik kan pannen en multitrack opnemen.
    Kan dit apperaat überhaupt multi-track opnemen?
    b.v.d.

Comment

Dat kan voor tot op twee tracks.

Comment

Ik heb een Lexicon Lambda met de meest recente driver (op OS W7/64 bits). Ik gebruik Audition 3.0.1 en Reason 4.0.1. Afzonderlijk lopen die uitstekend maar als ik ze via Rewire wil koppelen gaat het mis. Audition als host geeft dan een foutmelding op driver nivo:

"The currently selected audio driver is not available. Another application may be using the same driver or the device may not be properly connected and powered. You can select a new driver using the Audio Hardware Setup option"

De Lambda driver vind Audition dus niet goed genoeg? Afspelen en opnemen is vervolgens niet mogelijk met de Lambda in combinatie met Rewire. Ik heb de Windows geluidssettings op de PC nagekeken, kon niks vreems vinden.

Ik heb nog even geprobeerd terug te vallen op de Windows driver maar dat werd een drama, Rewire lukte wel maar ik kreeg te veel hikken in het geluid. Ook ASIO4ALL geprobeerd maar toen kwam er alleen gekraak, was nog erger.

Wat zou het probleem met de Lambda driver kunnen zijn? Moet toch kunnen werken?

thx!

Comment

Hoi,

Ik zag dat de lamba net nieuwe drivers heeft gekregen.

6/07/2011 LambdaDriverInstaller.exe
          Ik krijg er zelf waarschijnlijk binnenkort 1 in huis. Ben benieuwd..

Comment

Working...
          X