Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cubase Elements 6 gratis...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cubase Elements 6 gratis...

... uitproberen. :mrgreen: Wat dacht je dan? ;)

Steinberg heeft een gratis trial versie van Cubase 6 Elements uitgebracht zodat je de software eens kunt ontdekken. Mocht je dus al aan het twijfelen zijn dan kan dit net de doorslag zijn om voor dit, of een ander pakket te kiezen.

30 dagen lang kun je het pakket uitproberen. Zoals Steinberg zelf al aangeeft:
    Try the exclusive HALion Sonic SE workstation, the Prologue synthesizer, the Groove Agent ONE drum machine, the 33 studio-grade audio effects and experience the highly intuitive Cubase workflow relished by professionals around the globe.
    Reden genoeg dus om als producer het pakketje eens binnen te halen en er wat mee te gaan experimenteren.

Het pakket is op de speciale Steinberg Cubase Trial pagina te downloaden.

Ik heb hier een klein probleem mee.. ik wil het downloaden maar je hebt hier een E-licencie voor nodig... Zo een USB om het te kunnen openen :S of vergis ik me?

Comment

Please note that you require a USB-eLicenser to activate the license and start Cubase 6 Trial (not required for Cubase Elements 6 Trial).
      Kortom, eLicenser is voor deze trial niet nodig, maar voor de normale Cubase 6 trial versie wel (omdat ze die alleen beschikbaar zetten om die eenmalig uit te proberen en vervolgens willen dat je gelijk het pakket koopt. ;))

Comment

Azo dus ik kan enkel de Cubase Elements 6 binnenhalen :) Okido ik probeer het meteen :) bedankt

Comment

wat een misserie :D Nu wil ik het instaleren krijg ik telkens een bleuscreen :S :(

Comment

Working...
          X