Announcement

Collapse
No announcement yet.

Platenlabel, Doen of niet doen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat krijg je als je een tekst in het frans direct door Google translate haalt. ;)

Comment

Hoe bedoel je, Rick? :p

Comment

Het was een label uit frankrijk toch? Vermoedelijk hebben ze een reactie in het frans opgesteld, die even door een google translator gehaald en vervolgens verzonden. ;)

Comment

Inderdaad zo kreeg ik gisteren een brief van de VN, ze hadden nog GBP 750.000 voor mij klaar staan. Even gegevens invullen en cashen maar . Wel lachen wat voor vertaalfouten erin zo'n brief zitten.

On topic: als je tracks via een label wilt uitbrengen zou ik maar eens wat "neuzen" hier op het forum i.p.v. je tijd te verspillen met dit soort vage contacten.

Comment

Ik heb ook niet met hem contact gelegd... Maar hij met mij ;)

Comment

xD ja, daarom weet jij het natuurlijk niet zeker :) maar om toch je tracks te laten releasen kan je ook gewoon op google kijken en naar nederlandse labels zoeken :P succes

Comment

Mag je eigenlijk wel tracks uitbrengen als je 14 bent? :p

Comment

Volgendsmij wel, dan zullen je ouders toestemming moeten geven enzo.

Comment

Ja je ouders beheren dan het eventuele financiele gedeelte en zijn ook als zodanig verantwoordelijk.

Comment

Bedankt voor jullie reacties :D

Maar weet je wat ik doe?
                      Ik wacht gewoon lekker tot ik 18 ben... :p

Comment

Een kind wordt volgens de wet op zijn 18e jaar volwassen. Dit houdt in dat uw kind alle handelingen kan verrichten zonder dat hiervoor uw toestemming...

Comment

Een vriend van mij is ook eens opgelicht door hun
                          Zijn track zou uitkomen maar moest eerst 50 euro betalen na dat die dat gedaan heeft die er nooit meer wat van gehoord.

Doe wat je wilt maar ik zou wachten op een wat bekender label

Comment

Haha, Het was dus toch niet gelogen :p

http://www.beatport.com/label/groove-life-records/22401 ;)

Comment

Working...
                            X