Announcement

Collapse
No announcement yet.

vengeance ultimatum bass vragen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vengeance ultimatum bass vragen.

heb onlangs vengeance ultimatum bass gekocht. met de bedoeling betere bass samples te hebben de samples vallen een beetje tegen had op kick paketten verwacht net zoals in demo liedje.

hoe maak ik van een ultimatum bass sample en mooie kick.??

Plugins gebruiken ;)

Comment

welke martijn ik wil er een kick van maken

Comment

Als je de kick wil "veranderen" kun je even tussen de mixer plugins kijken :)
        Klik er maar een paar aan, en kijk wat ze doen ;)
        Klik maar eens op Parametriq EQ ofzo, daar kun je de basis van de kick een beetje veranderen :D

Comment

ik heb van vengaeance forum zelf gehoord dat het voor basslines is en niet voor bass drums!!. dan weet ik voldoende bij deze:D

Comment

Waarom loop je toch steeds te knoeien met samples die nooit zijn wat je wil. Maask je eigen geluid, je eigen kick. FL heeft een hele hoop plug ins om mee te stoeien.
            D16 group heeft een aantal interesante plugins waar je meer aan hebt dan 100 sample CD's. De drumazon, Nepheton, Nithonat en phoscyon zijn gebaseerd op de klasieke 303, 606, 808 en 909 (even zo uit mijn hoofd) Deze machines worden nog steeds HEEL VEEL gebruikt bij producers.

Dus spendeer je geld aan iets nuttigers ipv sample cd's.

Comment

Bij sommige mensen mag je het duizend keer zeggen, ze doen het niet.
              Wil je iets unieks dan moet je alles zelf maken, zeker als je de muziek wil verkopen.

Comment

@mol jaah dat doen we ook altijd we pakken een standaard kick,clap,drum en passen hem helemaal aan zoals wij het hebben willen;)

Comment

Dat is niet zelf maken, dat is aanpassen. 2 verschillende dingen. (daarbij de kicks die ik heb gehoord vond ik behoorlijk standaard klinken. Vraag me af wat je dan aangepast hebt.)

Comment

Working...
                  X