Announcement

Collapse
No announcement yet.

Remix maken.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Remix maken.

Hallo Forumleden,

Ik zou wat meer tijd willen besteden met gave beats.
    Ik wil een soort remixes maken van nummers.
    Dat je een beat hoort en dan gebruik maakt van stukjes uit een nummer.
    Mij leek FL Studio de beste oplossing.
    Heb al een beetje zitten proberen bij een vriend met FL studio 9.
    Het lukte eigenlijk niet echt.
    Kreeg wel een beat maar kon geen stukje van een track inladen.
    Teminste ik wist niet hoe dat moest ;p
    Kwam nog een toetsenbordje tegen in mijn kast,
    klein dingetje maar heeft wel een MIDI out.
    Misschien kan ik hier iets mee doen?
    Denk dat als dit echt mijn ding wordt,
    ik wel wat gaan uitgeven :P
    Weet nog niet zo veel af van dit soort dingen,
    misschien ben ik vergeten wat informatie te posten.
    Zeg het even als dat zo is (:

Alvast bedankt!

om te beginnen zal ik gewoon met een demo versie beginnen als ik jouw was.
    wel nadeel je kan niet opslaan. en je hebt niet alle plugins tot je beschikking.

daarna zal je kunnen kijken voor producer editie of signutere editie (waar ik mee werk:D).
    ik weet niet wat je wil maken. maar raad je aan om een paar beat pakketten te nemen zodat je die aanpassen kunt met effecten,ect. zoals vengeance sounds. voor de rest kun je met fl studio wel effe voortuit.

ten drie als je een audio clip wil maken dan moet je naar channels-add one-audio clip. daarmee kan je zoeken naar vocols of mp3 bestandjes en ze invoegen in fl studio.

ten 4 fl studio zelf heeft op zich wel leuke samples alleen de kicks,claps,drums vindt ik bagger (te zacht).

ten 5 het is een dure hobby maar begin een bij te kijken of je ritmisch aangelegd bent anders kan je meteen kappen. en voor tips kijk effe mijn forum post zie link http://www.bax-shop.nl/forum/f92-ken...tml#post110111

Comment

Oke, bedankt.
      Ik kan via mijn vader z'n werk fl studio 10 krijgen de producer editie.
      Ben wel ritmisch aangelegd.
      Maar zou ik dat keyboard kunnen gebruiken?
      Zit nu op school, ik zal vanmiddag even wat merr informatie geven

Comment

Producen leer je niet in één dag. Ik doe het nu bijna 15 jaar en nog leer je elke dag bij. Gewoon mee aan de slag gaan en als het je ligt dan wordt je vanzelf beter. Op zich kan je FL prima gebruiken, daarin kan je gewoon alles maken als het moet. Natuurlijk kan alles beter, maar alle waar voor zijn geld natuurlijk.

Comment

Originally posted by DjREsound View Post
          Producen leer je niet in één dag. Ik doe het nu bijna 15 jaar en nog leer je elke dag bij. Gewoon mee aan de slag gaan en als het je ligt dan wordt je vanzelf beter. Op zich kan je FL prima gebruiken, daarin kan je gewoon alles maken als het moet. Natuurlijk kan alles beter, maar alle waar voor zijn geld natuurlijk.
          Wat is volgens jou het beste programma om te producen?
          Ik snap niks van FL,
          En zou graag uitleg willen.
          maar als iemand een ander programma verteld,
          Kan ik die waarschijnlijk bij mij vader op zijn werk gewoon gebruiken.
          En later zal ik die dan ook kopen.

Comment

Niemand begrijpt fl studio direct, vanaf minuut één dat het op z´n computer staat. Het duurt even voordat je doorkrijgt hoe het werkt, je maakt geen liedje in een paar uur, of zelfs dagen. Misschien een grappig deuntje, dat moet nog wel lukken. Download de demo, kijk tutorials op youtube, probeer er een beetje mee te spelen. Bevalt het, koop je het. Bevalt het niet, probeer je iets anders en daarmee doe je precies hetzelfde.

Comment

hier is een uitleg voor beginners.
              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Working...
              X