Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJDennie - Out of the dark

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJDennie - Out of the dark

Hey,
    ben nu ongeveer een half jaar met muzie bezig, waarvan een maand met het produceren van muziek! heb een tijdje geleden dit nummer gemaakt en daar zou ik wel wat advies/tips op willen (als je daar tijd voor over hebt ;)) Link:http://soundcloud.com/djdennie/out-o...k-original-mix kijk ook eens op mn profiel van soundcloud, daar staat nog meer! ;)

Originally posted by Dennieheideveld View Post
    Hey,
    ben nu ongeveer een half jaar met muzie bezig, waarvan een maand met het produceren van muziek! heb een tijdje geleden dit nummer gemaakt en daar zou ik wel wat advies/tips op willen (als je daar tijd voor over hebt ;)) Link:http://soundcloud.com/djdennie/out-o...k-original-mix kijk ook eens op mn profiel van soundcloud, daar staat nog meer! ;)
    Als je net een maand bezig bent is het een best goed nummer.
    Alles vind ik het begin net iets te snel gaan...

Comment

kwa BPM of gewoon dat de intro kort is? dat de bpm wat aan de snelle kant is kan wel kloppen ja, 140 met om de 4 stappen een kick (in fl studio)

*bedankt voor de reactie!
      Last edited by Dennieheideveld; Sunday-09-10-2011, 16:30. Reason: -

Comment

Voornamelijk de BPM

Comment

ik wou sowieso niet dat het zo`n slakkennummer werd dus daarom ;)
          btw. ik zie je drive in show site, ziet er netjes uit allemaal! alleen 1 kleine offtopic vraag, op 1 van die foto`s zie ik een blauwe skytec speaker staan, is dat er 1 uit zo`n setje van 2 stuks van 400W? (klinkt een beetje onduidelijk maar mag geen links plaatsen), als dat zo is, hoeveel man kun je daar mee aan ongeveer? alvast bedankt!

Comment

Originally posted by Dennieheideveld View Post
            ik wou sowieso niet dat het zo`n slakkennummer werd dus daarom ;)
            btw. ik zie je drive in show site, ziet er netjes uit allemaal! alleen 1 kleine offtopic vraag, op 1 van die foto`s zie ik een blauwe skytec speaker staan, is dat er 1 uit zo`n setje van 2 stuks van 400W? (klinkt een beetje onduidelijk maar mag geen links plaatsen), als dat zo is, hoeveel man kun je daar mee aan ongeveer? alvast bedankt!
            Ik ga je even een pm sturen ;)

Comment

Working...
            X