Announcement

Collapse
No announcement yet.

bpm brobleem.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bpm brobleem.

heb een kleine bpm brobleem ik werk met fl studio 10. en nu ben ik mijn bpm steeds omhoog en omlaag aan het schuiven. nu wil ik dus van (130 bpm of 140 bpm kijk wel wat klinkt naar speedcore 200 bpm of 250 bpm).
    nu gebruik ik daar een automation clip voor maar die gaat niet verder dan 180 bpm (happy hardcore). maar ik vindt dat nog steeds te sloom.

dus hoe los ik dat op.

ik ben niet bekend met fl studio, maar is het misschien een idee om dan met halve maten te gaan werken? je verlaagt je bpm gewoon naar 125 en dan duw je gewoon 8 beats in een maat...

misschien ook wel niet.

Comment

kan niet met al mijn effecten. en zo. dus ik moet wel naar 200bpm of zelfs 250bpm gaan!!.

Comment

ik wist niet dat die automation clips maar tot een bepaalde bpm gingen
        kun je niet 2 clips achter elkaar zetten? dat de eerste van 120-180 gaat en de tweede van 180-240?
        Veel geluk met het proberen!

Comment

ik heb al een oplossing gevonden die ik aan het uitwerken ben;)

Comment

doe eens lief en post de oplossing dan hier...

Comment

ik heb voor mijn gehele liedje een bpm meter die verschuift tussen verschillende bpm,s die heb ik naar rechts geschoven. zodat in het begin er geen bpm regelaar is en toen een automatian clip gemaakt van 200 bpm dat werkt die in het nr gebouwd en dat werkt nu goed toen de automation clip weer terug geschoven naar het begin.

Comment

Working...
              X