Announcement

Collapse
No announcement yet.

kan er iemand helpen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kan er iemand helpen

Hallo, ik moet 4februari op een verrassings sweet 16 gaan draaien.
    Maar als ze binnen komt moet het donker zijn.
    En wil ik eigenlijk zo een korte intro eerst zo 5 seconden zo percies een trillende sound(zoals op festivals) en dan de tekst welcome on your sweet sixteen die sweet sixteen(daar moet meer pauze tussen zijn om het te zeggen en moet trager gezegd worden) dan komt er zo een laser door de zaal zo met stralen na beneden.
    Nu is mijn vraag zijn er handige mensen onder jullie die zo een intro kunnen maken? Het moet maar 15 seconden ofzo zijn. (Als je het zelf mooier kunt maken mag het ook 30 seconden hoor) Zou er A.U.B iemand kunnen helpen.

De trillende sound als op een festival? Heb je er dan wel aan gedacht dat dit enorm veel energie vraagt. Je zult als je dus echt het trillende effect wil enorm veel laag moeten hebben. Dit ga je hoogstwaarschijnlijk niet redden met 2 simpele baskastjes.

Een lekker grommetje komt er nog wel uit maar voor echte tril effecten komt er stiekem toch wel behoorlijk wat bij kijken.

Dan je vraag of het kan.

Ja kan is niet zoon probleem. Kan wel eens kijken of ik komend weekend even tijd heb.

De stem wil je die zo lekker fout laag americaans of..............

Maak even een korte tijd balk. Dus

0 sec ------->>>> 5 sec. Laag grommend / trill effect gevend gerommel.
    5 sec ------->>>> 10 sec Welcome to your sweet suprise 16 party (of andere tekst die je wil 0
    10 sec ------>>>> sec Op een specieale manieer een favoriet nummer van de jarige zodat je daarop weer verder kunt draaien?

Ik roep maar iets.

Jij levert een tijdschema en teksten en de manier waarop je de tekst wil. Dan nog het nummer. Ik knutsel wel wat voor je in elkaar dit weekend.

Heb ik het niet VOOR vrijdag dan is het helaas pindakaas. Ik ga niet na ik dit aangeboden heb nog een paar keer achter je info aan. Dus mail heel de info nummer weet ik veel wat nog meer naar dit mail adres. Zoals ik dan altijd tegen mensen zeg waarvan ik niet op de verzoekjes zit te wachte. Ik zal kijken wat ik voor u kan doen ;). Hahaha nee hoor als de spullen tijdig! binnen zijn zorg ik ervoor dat je voor zeg een 15 januari alles weer terug heb.

ronny @ ronennieshow . nl

Comment

ECHT BEDANKT, verder zullen we alles via email doen.

Comment

Working...
      X