Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
vocals na de intro mogen er harder in komen en met minder echo (ik hoor in ieder geval iets van echo), je synth klinkt te hard en te wollig in combinatie met de vocals naar mijn persoonlijke smaak. ;)
Het robotische van de Gotye vocals geeft het een beetje de indruk dat het een slechte rip is, ik zou juist de originele vocals pakken, maar het ligt er natuurlijk ook aan wat je wilt bereiken. :)
Verder klinkt hij zeker niet verkeerd hoor, bovenstaand was vooral wat mij opviel tijdens het luisteren, hoe lang ben je al bezig met producen?
Hey, dank je voor je reactie man. Ik heb er een halve week aan gewerkt en de vocals zijn inderdaad van een slechte rip. Ik kon er geen betere vinden, is best lastig om dit voor elkaar te krijgen. En hoelang ik al aan het producen ben? Nog niet zo heel lang, een paar maanden nu.
Comment