Announcement

Collapse
No announcement yet.

Icon i-Key mini MIDI keyboard

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Icon i-Key mini MIDI keyboard

Hallo,

ik wil waarschijnlijk de icon i-key (25 toetsen) kopen, maar toch heb ik een vraag over dit product:

Kan ik dit aansluiten op Fruity Loops?

en zijn er misschien nog aanraders? (wat ik zeker zou moeten hebben) (voor een lage prijs?)
    Last edited by CVD; Monday-18-06-2012, 16:24.

Als er een USB op zit en ook USB powered is (dus geen externe adapter of zoiets) dan is het zeker weten te intergreren in FL studio.

Daarnaast, heb je al studio monitoren?
    En daarop volgend een externe geluidskaart?

Eventueel ook handig je maximale budget te geven. Want al met al kun je toch zeker 200 euro neertellen voor de bovenstaande 2 vragen.

Comment

ik heb een 5.1 speaker set en ik ga binnen kort een nieuwe pc kopen. Trouwens een externe geluidskaart is toch geen must have? en bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag :)

Comment

trouwens wat zou beter zijn: de Icon i-Key of de AKAI LPK25?

Comment

Compacte MIDI controller met 25 toetsen en twaalf MPC touch pads die druk- en tempogevoelig zijn om uw creatie perfect te kunnen vastleggen.

Is een stuk duurder maar wel veel vollediger met de knopen, faders en drumpads.

externe geluidskaart is misschien geen must have maar de standaard of interne geluidskaarten zijn niet gemaakt voor produceren, ze klinken slecht en hebben een hoge (en lager is beter) latency.

Comment

hmm die knoppen en pads hoef ik niet, die gebruik ik wel gewoon met mijn produceer programma. Kan je mij een goede geluidskaart aanraden?

Comment

ik heb een hele set besteld ;) close topic plz

Comment

Topics blijven open vanwege mogelijke extra vragen of soortgelijke problemen bij anderen in de toekomst.

Comment

oke, dan heb ik toch nog een vraag: Ik heb de Icon i-key gekocht, hij is vandaag binnengekomen en ik zit te spelen op mn keyboard en dan zie ik een sustain knop.

ik druk sustain in en druk op een toets, toch is het hetzelfde als zonder die sustain knop: is deze kapot of moet ik het anders doen?

ps. Ik doe dit in FL studio
                  Last edited by CVD; Thursday-21-06-2012, 16:22.

Comment

word je keyboard wel ondersteund of anders moet je de knop zelf instellen met behulp van de leer functie. (ben niet zo heel erg thuis in FL studio)

Comment

Originally posted by Mescalino View Post
                      word je keyboard wel ondersteund of anders moet je de knop zelf instellen met behulp van de leer functie. (ben niet zo heel erg thuis in FL studio)
                      alles werkt gewoon, en als ik in i-map kijk staat sustain gewoon aan :S

Comment

Originally posted by CVD View Post
                        alles werkt gewoon, en als ik in i-map kijk staat sustain gewoon aan :S
                        Dat is wel vreemd. Is er niet nog een mogelijkheid om het te testen op een andere manier?

Comment

Originally posted by Mr. Mike View Post
                          Dat is wel vreemd. Is er niet nog een mogelijkheid om het te testen op een andere manier?
                          Ik zou niet weten waarmee :S

Comment

Originally posted by CVD View Post
                            Ik zou niet weten waarmee :S
                            Bij sommige keyboardjes zit namelijk een bijgeleverd programma van het keyboard zelf.
                            Hier zit bijvoorbeeld zo'n programma bij: http://www.bax-shop.nl/midi-keyboard...t-details.html

Comment

Maar dat is niet het geval bij een icon i-key

Comment

Working...
                              X