Announcement

Collapse
No announcement yet.

Produce programma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Produce programma

Hallo,

ik zoek een programma om muziek mee te maken(Hardstyle).
    ik schaf nog geen spullen aan want ik wil eerst zien of het me allemaal wel bevalt.
    ik had FL studio(demo) maar ik had mooie melodies maar ik kon in geen velden en wegen de hardstyle kick vinden.

Mvg.

Zelf maak ik hardstyle (en andere genres) in FL studio en het werkt gewoon goed hoor. Het heeft gewoon een andere interface dan bijvoorbeeld cubase. Kijk maar naar Da Tweekaz en bijv. Atmozfears, zij werken ook met FL studio.

Comment

Maar heb jij fl studio demo of de volledige versie

Comment

Originally posted by piranha142 View Post
        Maar heb jij fl studio demo of de volledige versie
        fl 10 producer xxl, dus ja de volledige versie.

Comment

0,o die kost heel veel geld, maar met de demo heb je geen hardstyle kicks dus nog andere programma's.
          weet je toevallig wat coone gebruikt voor programma? hij deed het nummer "this is the way that i ride" zonder plugins

Comment

0,o die kost heel veel geld, maar met de demo heb je geen hardstyle kicks dus nog andere programma's.
            weet je toevallig wat coone gebruikt voor programma? hij deed het nummer "this is the way that i ride" zonder plugins
            dat is logic pro, dit programma is voor een MAC computer

Comment

kan je met de demo hardstyle maken ofniet want ik heb nog steeds niks gevonden.

Comment

natuurlijk kan dat, alleen kan je niet opslaan

Comment

Originally posted by CVD View Post
                  natuurlijk kan dat, alleen kan je niet opslaan
                  Dat moet inderdaad gewoon kunnen. De demo versie is gewoon de volledige versie van fl studio. Alleen kan je het wel opslaan als een geluidsbestandje. Bv. Een wav bestand. Dan kan je het later nog gewoon beluisteren. Alleen kan je die niet meer bewerken. Ook niet als je je nummer opgeslagen hebt zoals die standaard aangeeft en met de betaalde versie nog kan bewerken.

Comment

oke ik heb volgensmij nu de producer edition staat er maar waar kan ik die kicks vinden, en hoe kan ik echt zien of dit daad werkelijk de producer edition is? wat als ik de toxic biohazard voor me heb staat er "this is the demo version from toxic biohazard"
                    want hij vraagt wel of ik het wil opslaan.
                    Last edited by piranha142; Thursday-21-06-2012, 15:45.

Comment

oke ik heb volgensmij nu de producer edition staat er maar waar kan ik die kicks vinden, en hoe kan ik echt zien of dit daad werkelijk de producer edition is? wat als ik de toxic biohazard voor me heb staat er "this is the demo version from toxic biohazard"
                      want hij vraagt wel of ik het wil opslaan.
                      als je het programma opstart zie je producer edition staan en bij de full version krijg je ook de .dll's voor bijv. toxic biohazard. De kicks moet je van packs downloaden / kopen (idk of die allemaal te koop zijn of niet). Voorbeeld: Essential Hardstyle Tools Vol. 2

of je maakt ze zelf, dit is natuurlijk veel beter. Dan is het veel professioneler. Dit gaat door plugins te gebruiken. bijvoorbeeld: V-Station, EKS-9, Drumazon, ohmicide enzovoort.

Kijk op youtube voor tutorials :), dat heeft mij altijd geholpen!

Comment

heeft er iemand toevallig hardstyle kicks/packs?

Comment

als je het programma opstart zie je producer edition staan en bij de full version krijg je ook de .dll's voor bijv. toxic biohazard. De kicks moet je van packs downloaden / kopen (idk of die allemaal te koop zijn of niet). Voorbeeld: Essential Hardstyle Tools Vol. 2

of je maakt ze zelf, dit is natuurlijk veel beter. Dan is het veel professioneler. Dit gaat door plugins te gebruiken. bijvoorbeeld: V-Station, EKS-9, Drumazon, ohmicide enzovoort.

Kijk op youtube voor tutorials :), dat heeft mij altijd geholpen!
                          oke ik heb er wel staan Producer Edition maar als ik toxic ff aan heb staan zegt ie dat dit de demo van toxic biohazard is, en mag ik vragen hoe je je eigen kicks maakt?

Heres me, attempting to recreate a kick I made a while ago. It's mostly me messing around, which I believe is key to coming up with your own unique sound. Th...

hier heb ik een filmpje maar het probleem is dat ik die hydra synapse niet heb, hoort die er wel in te zitten of moet je die ook downloaden? en die camel plug ins heb ik ook niet.
                          Last edited by piranha142; Thursday-21-06-2012, 20:00.

Comment

oke ik heb er wel staan Producer Edition maar als ik toxic ff aan heb staan zegt ie dat dit de demo van toxic biohazard is, en mag ik vragen hoe je je eigen kicks maakt?

Heres me, attempting to recreate a kick I made a while ago. It's mostly me messing around, which I believe is key to coming up with your own unique sound. Th...

hier heb ik een filmpje maar het probleem is dat ik die hydra synapse niet heb, hoort die er wel in te zitten of moet je die ook downloaden? en die camel plug ins heb ik ook niet.
                            die kan je downloaden ja

nice filmpje trouwens ;) alleen ben ik nu meer dirty dutch aan het maken ;)

Comment

die kan je downloaden ja

nice filmpje trouwens ;) alleen ben ik nu meer dirty dutch aan het maken ;)
                              oke bedankt ik zal even kijken.

Comment

Working...
                              X