Announcement

Collapse
No announcement yet.

FL Studio DEMO

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• FL Studio DEMO

Hallo,

Ik wil muziek gaan produceren en daarvoor wil ik eerst eens even FL Studio demo versie gaan downloaden om te kijken of het me bevalt.
    Maar als ik de trail download krijg ik daar ook diverse plugins bij zoals Nexus enzovoort?

Mvg

DJ Melvin,

FL studio is inderdaad als trial te downloaden, je krijgt alle plugins die in FL Studio zitten erbij maar dan als demo.

Demo's bij Image-line betekenen: geen exporteren mogelijk op wat manier dan ook of saven.

Nexus is van ReFX, compleet van een andere fabrikant. ReFX is volgens mij ook niet eens Belgisch zoals Image-line?

Oh en nee, je krijgt dus geen Nexus of andere VST(i) die niet behoren bij de Image line shop. (Google eens op Image-line.com en bezoek de shop daar eens, dat wat daar staat is van Image-line en de rest niet en krijg je dus ook er niet bij de demo)

Succes!

Comment

je krijgt hem gratis bij een signeture edite.
      ik zal eerst kijken of produceren echt leuk is dan pas gaan investeren in software.;)

Comment

@Donkey Kong,

Dat is grote onzin. Je krijgt geen Nexus of een dergelijke externe plugin buiten Image line om bij de Signature bundle.
        Ik bezit die zelf namelijk en geloof mij maar, dat is echt niet zo.

Ik snap ook niet waar je die kennis vandaan haalt?
        Last edited by Firespace Recordings; Thursday-01-11-2012, 00:37. Reason: Specifiekere zin van gemaakt.

Comment

Working...
        X