Announcement

Collapse
No announcement yet.

Converteer .ksd naar .nmsv

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Converteer .ksd naar .nmsv

Hallo,

Ik zit met het probleempje dat er heelveel presets voor Massive in .ksd zijn. Ik vroeg me af hoe kan ik .ksd naar .nmsv converteren ?

Bij filmpjes heb ik gezien dat je massive moest opstarten, en dat er dan een converteer optie is, maar die heb ik niet :

Alvast bedankt.

Martijn

Je moet de software updaten, dan krijg je de converteer optie in het lijstje (dat was bij mij in ieder geval).

Comment

Waar kan ik hem update ?

Comment

Wat dacht je van google?

Comment

Als je het legaal heb aangekocht dan heb een programma van Native Intruments waar je hem kan updaten. (NI service center) (en nee, dat gaat dus niet via google)

edit: Zoiezo heb jij hem niet legaal, anders had je het wel geweten. (je kan hem namelijk niet eens legaal gebruiken zonder Service Center). Dus dat hele converteer verhaal kan je vergeten als je hem niet legaal aankoopt.
          Last edited by LesterSuvon; Friday-04-01-2013, 18:14.

Comment

Via google kwam ik uit op een link waarmee je hem kon updaten, die link heb ik gebruikt. Kan inderdaad ook via service center.

Comment

Waarschijnlijk een gekraakte versie. NI software is alleen te updaten via je persoonlijke pagina of service center.

Mja goed, is verder niet van belang.

Comment

Working...
              X