Announcement
Collapse
No announcement yet.
Gratis workshop Mixen van multitracks.
Collapse
X
-
Tsss? voel je je beledigd.
Mijn interesse is gewekt bij de informatie "mixen van multitracks" ook al is dat een heel breed spectrum waarin ik maar in een beperkt deel geïnteresseerd ben en ook afhankelijk van de methode waarin bovengenoemde toegepast wordt.
Wellicht dat als je specifieker had kunnen posten was de interesse specifieker gericht op een bepaalde doelgroep.
Comment
-
Hallo Bassline,
Het gaat om een online workshop.
Dus je kunt het gewoon lekker thuis achter je eigen DAW doen. :)
De locatie van mijn studio is Hoogeveen (Drenthe) maar dit is voor de workshop dus niet relevant.
Mocht er interesse zijn voor een bezoek aan mijn Studio kan er contact met mij opgenomen worden.
Grt,
Bill
Comment
-
Bill,
het was me niet opgevallen dat je het online wilde gaan geven. maar hoe pak je het aan dan
Stel ik maak een mix van een door jouw opgegeven kale track ik moet die naar jouw sturen en jij maakt daar opmerkingen op?
dan heb ik toch al een bepaalde basiskennis nodig of begrijp ik het geheel verkeerd
Comment
-
Hallo Bassline,
Je ontvangt een aantal sporen waarop jij naar eer en geweten een mooie mix van maakt.
Gaande weg staat het je natuurlijk vrij om vragen in te schieten als je tegen zaken aanloopt waar je geen raad mee weet. (Hoe basis die ook mogen zijn.)
Aan het eind van de workshop mag (hoef niet) je je resultaat delen.
Ik maak ook een mix en deel deze zowieso met tekst en uitleg wat en hoe ik het gedaan heb.
Er is geen goed of fout. Ik hoop op deze manier van elkaar te leren en ideeen op te doen. Het gaat vooral om de lol en het samen doen.
En natuurlijk hoop ik dat je er wat van opsteekt. Wie ervaren is kan het zien als mooi oefen stof.
Als je gaandeweg het niks vindt sta je ook vrij om er mee te stoppen. (Tis geen school) :) En mooiste is, het is gratis. :p
Comment
-
Nog 4 dagen te gaan om je te kunnen registreren voor de 2e workshop.
Gratis en geen verplichtingen, dus wie zijn skills wil oefenen....
Comment
Comment