Announcement

Collapse
No announcement yet.

Produceren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Produceren

Hallo,

Ben nieuw hier op forum van bax shop.
    ben nu al enige tijd bezig met magix music maker echter verlang ik naar meer.
    Heb de demo van fl studio. Deze software bevalt me prima evu wat onder zoeken en je merkt dat er al veel mogelijkheden zijn om een goeie track neer te zetten
    Ga dan ook zeker fl studio nemen.
    Echter ben ik zeer benieuwd welke jullie gebruiken ik zelf denk aan de (producer edition) en dan de vereiste plugins los te kopen die nodig zijn voor house/ trance.
    Ben ook zeer benieuwd welke plug inn jullie gebruiken voor deze muziekstijl.

Ik hoor dit graag van jullie.

Ik heb zelf ook de producer edition, bevalt me heel goed. qua plugins: massive sylenth1 en z3ta

Comment

@dwdw1998, pardon? Je adviseert de goedkoopste versie van FL in een vorig topic van iemand met dezelfde vraag aan ondanks dezelfde wensen, om vervolgens in dit topic de producer edition aan te raden? Het feit dat je zelf de producer edition hebt werkt ook niet bepaald mee..

Edit: http://www.bax-shop.nl/forum/f56-pro...tml#post146664

Ik vind het overigens ook jammer dat je Massive standalone aanraad. Je vergeet erbij te vermelden dat bij de Maschine net zo goed Massive bij zit. Punt is, een 2e hands Maschine is voor 250 euro ongeveer te vinden. Je hebt dan Maschine & Massive voor een prijs van 50 euro meer! Je kan helemaal opgaan in de creativiteit en je hebt direct ook veel en veel meer mogelijkheden om te ontdekken en te leren wat wat is. Daarnaast is de Maschine een multifunctioneel apparaat wat zich zowel live als in de studio zich 100% thuis voelt. En je had kunnen weten dat Massive bij Maschine zit en dat de Maschine een volwaardig product is om in de studio te mogen ontvangen/hebben.

@TS,
      Betreffende de edities van FL. Als je volledig van de FL DAW wilt genieten met alle essentiële functie's dan is de producer edition de editie om te hebben. Beknibbelen heeft geen zin, je zal er meer irritatie mee opwekken dan dat het je lagere budget uitgave goed laat voelen.

Qua plug-ins heb je veel keus. Echter is een maximaal budget wel noodzakelijk. Tenzij je (per direct) meer dan 10.000 euro hebt om uit te geven zal je keuzes/prioriteiten moeten gaan maken.

PM mij even als je interesse hebt na het zien van mijn onderschrift. Ik kan wel veel plugins aanraden en eventueel ook met veel dingen helpen ;)!
      Last edited by Firespace Recordings; Friday-15-02-2013, 18:35. Reason: ff dingen recht zetten

Comment

ja ik dacht dat de goedkoopste versie ook goed was, maar bij nader inzien had ik het verkeerd bekeken.
        En ik wist niet dat bij de maschine massive was bijgeleverd. Dus daarvoor sorry.

Comment

@dwdw1998, excuses geaccepteerd :)!

Waarschijnlijk was als ik niet zo fel was de boodschap niet duidelijk aangekomen. Hopelijk kan je begrijpen dat het niet om jou als persoon gaat en ik het ook niet op je gemunt heb.

@TS, ik zal je PM per direct beantwoorden

Comment

Working...
          X