Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beginnen met produceren.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginnen met produceren.

Hey,

Ik ben 13 jaar en wil mijn eigen nummers produceren met fl studio 11 maar dat lukt niet echt hebben jullie tips en/of dingen die ik het beste erbij kan kopen. Ik wil graag trap, house en hardstyle produceren.

Ps. Ik heb geen groot budget maken 200 euro.

Milan

Hey Milan

Ik ben zelf ook nog niet echt lang bezig met produceren maar kan je wel vertellen dat veel kijken op forums en youtube succes kan leveren. Ik weet niet of je goed engels kunt, maar dit ben je voor het kijken van tutorials op internet wel nodig. Er zijn ook wel sites in het nederlands beschikbaar waar je veel informatie kunt vinden. Zoek rond en je zult vinden.

200 euro is inderdaad niet veel. Als je het programma al hebt vind ik zelf een midi keyboard en een midi interface wel noodzaakelijk. Deze zijn ook wel in jou budget te vinden. Kijk goed rond en doe research naar wat je echt nodig bent en koop hiermee je spullen. Eventueel een goeie koptelefoon of studio monitoren zijn ook wel handig mits het in je budget ligt.

Kijk ook even op internet naar asio4all om het programma beter te laten werken.

Succes en gr jordy

Comment

Working...
    X