Announcement

Collapse
No announcement yet.

te korte subbass

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• te korte subbass

Heb nu men nummer helemaal in elkaar gezet om de structuur van hardcore een beetje te leren kennen. Dat is gelukt echter kom ik nu bij de grootste uitdaging alles zo maken dat ik helemaal tevreden ben. Ben het nu nog niet. Heb nu een kick met te weinig decay. Vind het basgedeelte veel te kort. Klinkt te earlyrave, is wel vet maar liever iets anders. Heb hem al als audio opgenomen en heb met men domme verstand geen preset opgeslagen en microtonic vst weer gebruikt voor een high kick. Is er nog een manier om men bass wat langer te maken.

Alvast bedankt

Time stretch?

Comment

Lijkt me meest cleane resultaat als je de kick gewoon opnieuw doet met een langere tail.

Comment

Dat denk ik zelf eigenlijk ook wel. Ik denk dat ik hem maar zo laat want het geeft men track wel een eigen stijl en het klinkt ook niet verkeerd. Weet ook niet cker of een langere kick wel gaat passen onder de psycho geluidjes die erin zitten. Ben er dus niet zo cker van of het de moeite waart is. Het is uberhaubt men eerste productie waarvan ik sowieo al niet het profesioneelste van verwacht. Kan bij de tweede productie wel wat anders doen. In iedergeval bedankt voor de reactie. Heb timestretch ff opgezocht op youtube dus heb sowieso weer wat nieuws geleerd:)

Comment

Working...
        X