Announcement

Collapse
No announcement yet.

Feedback op track

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Feedback op track

Hallo allemaal,

Voor mijn eind presentatie voor school heb ik een house-track gemaakt. Ik zit alleen te twijfelen of ik deze moet laten horen of dat ik nog iets anders moet gaan maken. De bedoeling van de track is dat het in je hoofd blijft zitten.
    Zouden jullie even willen luisteren en feedback willen geven?
    Hier is de track tot en met de eerste drop: https://soundcloud.com/eelkedoorn/id

Mvg Eelke

Dat is wel een catchy melodie hoor. Dus de missie is geslaagd.

Ik zou wel even het laag en mid-laag opnieuw bekijken. Vind het namelijk behoorlijk stereo, waardoor je track een beetje uit fase klinkt.
    Verder mist je track power. Ook is je lead een beetje dunnetjes.(wat vet kan zijn, maar vul het beter op met andere sounds)

Comment

bedankt is dat tenminste gelukt :)
      Je bedoelt te weinig laag en midden? (ik heb behoorlijk slechte speakers word eens tijd voor monitoren :p)
      Aan mijn lead moet ik zeker nog aan werken!

Comment

Het is niet zozeer te weinig. Hoewel ik wel houd van lekker wat sublaag. Maar het probleem is dat het te wijd is. Het meest wenselijk is als echte laag (<150 hz) volledig mono is. Het mid-laag mag wel wijd, maar ik zou het niet te wijd doen.

Comment

Hier heb ik wat aan! Bedankt!

Comment

Meer mensen met tips?

Comment

Zoals al gezegd, melodie is wel catchy! Wel zou ik proberen extra lagen toe te voegen. Ga is wat experimenteren met samples en effecten. Kan een hoop moois opleveren! Verder denk ik dat je build-up iets sterker kan. Het doel van je build-up is om zo veel mogelijk energie op te bouwen, zodat deze eruit kan komen bij de drop. Ook daar kunnen meerdere lagen een uitkomst bieden. Succes!

Comment

Working...
              X