Announcement

Collapse
No announcement yet.

Feedback lounge house (snippet)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Feedback lounge house (snippet)

Beste mensen,

Ik ben momenteel bezig met een nummer, en ik wil een beetje het zomerse gevoel overbrengen. Hieronder een snippet van wat ik nu al heb:

Explore the largest community of artists, bands, podcasters and creators of music & audio

Het arrangement is nog niet optimaal, maar voordat ik dat goed ga maken zou ik graag wat feedback ontvangen over het belangrijkste deel. Dus; wat vinden jullie?

Alvast bedankt!

Alex Vendera

klinkt goed, ik ben alleen niet zo'n fan van die lange hoge toon die in het hele stukje voorkomt, weet niet hoe die heet en hoe je dit kan veranderen, zonder zou het ook niet klinken dus misschien moet je een vervanger zoeken.

het is een idee, en misschien ben ik de enige die dit vin, maar je vroeg om een feedback dus ik ben eerlijk.

Comment

Originally posted by DJjulian View Post
      klinkt goed, ik ben alleen niet zo'n fan van die lange hoge toon die in het hele stukje voorkomt, weet niet hoe die heet en hoe je dit kan veranderen, zonder zou het ook niet klinken dus misschien moet je een vervanger zoeken.

het is een idee, en misschien ben ik de enige die dit vin, maar je vroeg om een feedback dus ik ben eerlijk.
      Hey DJjulian,

Bedankt voor je feedback! Bedoel je de soort waterdruppel die eens in de 4 maten voorkomt? Of de hoge toon in de percussie die het hele nummer doorgaat?

Groet,
      Alex Vendera
      Last edited by AlexVendera; Sunday-25-05-2014, 18:58.

Comment

ja die percussie bedoel ik,

Comment

Ik mis wat mid-laag en baslijntje mag van mij ook iets steviger. Klinkt klein beetje dunnetjes nu.

Je idee is wel vet, maar met wat meer warme frequenties zou ik het een flinke verbetering vinden.

Ook denk ik dat het nog wat spannender gemaakt kan worden met extra elementen/instrumenten. Succes

Comment

Originally posted by LesterSuvon View Post
            Ik mis wat mid-laag en baslijntje mag van mij ook iets steviger. Klinkt klein beetje dunnetjes nu.

Je idee is wel vet, maar met wat meer warme frequenties zou ik het een flinke verbetering vinden.

Ook denk ik dat het nog wat spannender gemaakt kan worden met extra elementen/instrumenten. Succes
            Hier ben ik het mee eens. Een goede bass erdoor klinkt volgens mij erg goed hierbij. Ook is het misschien leuk om een break te maken met die chords die je gebruikt :) Maar vind het echt lekker klinken. Waar werk je mee?

Comment

Working...
            X