Hallo! Ik ben Jesper en samen met mijn vriend Berend ben ik beginnend producer/DJ, we noemen ons zelf FleatBeat.
Tot nu toe, moet ik zeggen dat het aardig gaat, maar er zijn wel echt wat puntjes om te verbeteren bij het produceren.
Onze thuis-studio's zien er aardig uit.
Maar zoals BT-Studio zegt: Oefenen baard kunst, en niet de spullen.
Tot nu toe zijn onze nummers/ideeën niet erg slecht, al zeg ik het zelf.
Maar er zijn toch een paar punten in de perfectie waardoor het gewoon niet klinkt als een echt nummer.
Ideeën voor melodieën zijn voor ons geen probleem, het maken van een intro en outro wel.
Mastering snappen we ook niet zoveel van, voor mij is mastering, wat plugins uitproberen en wat draaien aan knoppen tot het goed/leuk klinkt.
De opbouw van een nummer weet ik ook niet precies hoe het allemaal gaat.
En er zullen nog wel een paar van dat soort puntjes zijn.
Is er iemand die ons hier bij kan helpen, en misschien kunnen we nog een nieuw nummer uitbrengen met z'n 3en.
Ik wil het graag via skype doen, maar je kan ons ook mailen.
Mail: FleatBeat.BL@gmail.com
Vriendelijke groet,
Jesper
Tot nu toe, moet ik zeggen dat het aardig gaat, maar er zijn wel echt wat puntjes om te verbeteren bij het produceren.
Onze thuis-studio's zien er aardig uit.
Maar zoals BT-Studio zegt: Oefenen baard kunst, en niet de spullen.
Tot nu toe zijn onze nummers/ideeën niet erg slecht, al zeg ik het zelf.
Maar er zijn toch een paar punten in de perfectie waardoor het gewoon niet klinkt als een echt nummer.
Ideeën voor melodieën zijn voor ons geen probleem, het maken van een intro en outro wel.
Mastering snappen we ook niet zoveel van, voor mij is mastering, wat plugins uitproberen en wat draaien aan knoppen tot het goed/leuk klinkt.
De opbouw van een nummer weet ik ook niet precies hoe het allemaal gaat.
En er zullen nog wel een paar van dat soort puntjes zijn.
Is er iemand die ons hier bij kan helpen, en misschien kunnen we nog een nieuw nummer uitbrengen met z'n 3en.
Ik wil het graag via skype doen, maar je kan ons ook mailen.
Mail: FleatBeat.BL@gmail.com
Vriendelijke groet,
Jesper
Comment