Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hulp bij maken Big room

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp bij maken Big room

Hallo! Ik ben Jesper en samen met mijn vriend Berend ben ik beginnend producer/DJ, we noemen ons zelf FleatBeat.
    Tot nu toe, moet ik zeggen dat het aardig gaat, maar er zijn wel echt wat puntjes om te verbeteren bij het produceren.
    Onze thuis-studio's zien er aardig uit.
    Maar zoals BT-Studio zegt: Oefenen baard kunst, en niet de spullen.

Tot nu toe zijn onze nummers/ideeën niet erg slecht, al zeg ik het zelf.
    Maar er zijn toch een paar punten in de perfectie waardoor het gewoon niet klinkt als een echt nummer.
    Ideeën voor melodieën zijn voor ons geen probleem, het maken van een intro en outro wel.
    Mastering snappen we ook niet zoveel van, voor mij is mastering, wat plugins uitproberen en wat draaien aan knoppen tot het goed/leuk klinkt.
    De opbouw van een nummer weet ik ook niet precies hoe het allemaal gaat.
    En er zullen nog wel een paar van dat soort puntjes zijn.

Is er iemand die ons hier bij kan helpen, en misschien kunnen we nog een nieuw nummer uitbrengen met z'n 3en.

Ik wil het graag via skype doen, maar je kan ons ook mailen.
    Mail: FleatBeat.BL@gmail.com

Vriendelijke groet,
    Jesper

Tip nummer 1: ik zou je email zo niet op het internet zetten. Daar kan je spam van krijgen. Gebruik dus: FleatBeat.BL at gmail dot com

Ik heb geen interesse in een collab, maar ik wil best hulp bieden. Ik zou zeggen drop hier je soundcloud zodat ik wat kan horen. Als jullie het graag persoonlijk willen doen, stuur mij dan een pb en dan kunnen we het via mail of whatsapp doen.

Comment

Ik wil wel met je samen werken hoor

hansadskype

Comment

Drop even jullie soundcloud want ben wel benieuwd en wil jullie best helpen met wat ik over bigroom weet. :)

BTW: lees even het topic over deze man hierboven ik zou maar niet samenwerken/hulp vragen aan hem

Comment

En waarom niet, ja idd ik ben fout geweest, zie topic/forumpost, mijn excuses en verontschuldigingen.

Comment

Working...
          X