Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
He hallo allemaal, ik ben beginnend met fl 11, ik weet niet hoe ik moet in faden en out faden, ofterwijl streep omhoog, streep naar beneden, of juist met een bocht erin, kunnen jullie mij tips geven helpen.
Serieus, waarom stel je de vraag dan.
Binnen 30 seconden 2 filmpjes gevonden die uitleggen wat jij vraagt.
Nee, ik ga je geen link geven. Ga voor de verandering maar eens actief zoeken naar
informatie zonder alles meteen op het forum te gooien.
Ik heb je maar weer gerapporteerd hoor, want dit gaat nergens meer over.
Je kan of wil niks leren, ondanks dat bijna iedereen zijn irritatie heeft uitgesproken over
het steeds maar vragen om te 'samenwerken'. Je maakt dan wel je excuses, maar daar
leer je vervolgens helemaal niks van. Je bent het forum niet beter gaan gebruiken sinds het
incident, om het zo maar even te noemen. Je stelt de meest simpele vragen die ook via 30 seconden
google kan vinden. Je doet alsof je alles weet en kan terwijl je nog geen melodie in FL studio kan krijgen.
Serieus stop hiermee...
Last edited by Groninger; Thursday-11-09-2014, 10:27.
Serieus, waarom stel je de vraag dan.
Binnen 30 seconden 2 filmpjes gevonden die uitleggen wat jij vraagt.
Nee, ik ga je geen link geven. Ga voor de verandering maar eens actief zoeken naar
informatie zonder alles meteen op het forum te gooien.
Je kan of wil niks leren, ondanks dat bijna iedereen zijn irritatie heeft uitgesproken over
het steeds maar vragen om te 'samenwerken'. Je maakt dan wel je excuses, maar daar
leer je vervolgens helemaal niks van. Je bent het forum niet beter gaan gebruiken sinds het
incident, om het zo maar even te noemen. Je stelt de meest simpele vragen die ook via 30 seconden
google kan vinden. Je doet alsof je alles weet en kan terwijl je nog geen melodie in FL studio kan krijgen.
Serieus stop hiermee...
Serieus stop hiermee...
En waar is nu die vind ik leuk +1 whoop whoop yeah knop?
Comment