Announcement

Collapse
No announcement yet.

fl 11 producer edition

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fl 11 producer edition

He hallo allemaal, ik ben beginnend met fl 11, ik weet niet hoe ik moet in faden en out faden, ofterwijl streep omhoog, streep naar beneden, of juist met een bocht erin, kunnen jullie mij tips geven helpen.

wellstylers

Je bedoelt automation? In FL gaat dat met automation clips geloof ik. Google maar anders, ik ben niet zo bekend met fl.

Comment

Fade in en fade out (of crossfade) van wat naar wat?
      Er is een reden waarom er verschillen zijn. :)
      Ik geef de voorkeur om te faden op gehoor.

Comment

Je toch met die lijn spelen, maar die lijn krijg ik niet

Comment

Originally posted by Djhans1977 View Post
          Je toch met die lijn spelen, maar die lijn krijg ik niet
          Voor 5 euro per uur help ik je overal doorheen ;)

Comment

@Groninger

Ja ja daar trap ik niet in

Comment

rechtermuisknop op de knop waar je mee wilt faden. Dan op create automatic clip. :) Daar krijg je die "lijn"mee in je mix.

Comment

Even serieus:

Op YouTube staan ik-weet-niet hoeveel filmpjes over hoe en wat met FL Studio. Daar al eens gekeken?
                Gratis hoor.

Comment

Wist ik al

Comment

Originally posted by Djhans1977 View Post
                    Wist ik al
                    Serieus, waarom stel je de vraag dan.
                    Binnen 30 seconden 2 filmpjes gevonden die uitleggen wat jij vraagt.
                    Nee, ik ga je geen link geven. Ga voor de verandering maar eens actief zoeken naar
                    informatie zonder alles meteen op het forum te gooien.

Ik heb je maar weer gerapporteerd hoor, want dit gaat nergens meer over.
                    Je kan of wil niks leren, ondanks dat bijna iedereen zijn irritatie heeft uitgesproken over
                    het steeds maar vragen om te 'samenwerken'. Je maakt dan wel je excuses, maar daar
                    leer je vervolgens helemaal niks van. Je bent het forum niet beter gaan gebruiken sinds het
                    incident, om het zo maar even te noemen. Je stelt de meest simpele vragen die ook via 30 seconden
                    google kan vinden. Je doet alsof je alles weet en kan terwijl je nog geen melodie in FL studio kan krijgen.
                    Serieus stop hiermee...
                    Last edited by Groninger; Thursday-11-09-2014, 10:27.

Comment

Originally posted by Groninger View Post
                      Serieus, waarom stel je de vraag dan.
                      Binnen 30 seconden 2 filmpjes gevonden die uitleggen wat jij vraagt.
                      Nee, ik ga je geen link geven. Ga voor de verandering maar eens actief zoeken naar
                      informatie zonder alles meteen op het forum te gooien.

Je kan of wil niks leren, ondanks dat bijna iedereen zijn irritatie heeft uitgesproken over
                      het steeds maar vragen om te 'samenwerken'. Je maakt dan wel je excuses, maar daar
                      leer je vervolgens helemaal niks van. Je bent het forum niet beter gaan gebruiken sinds het
                      incident, om het zo maar even te noemen. Je stelt de meest simpele vragen die ook via 30 seconden
                      google kan vinden. Je doet alsof je alles weet en kan terwijl je nog geen melodie in FL studio kan krijgen.
                      Serieus stop hiermee...
                      Amen

Comment

Originally posted by Groninger View Post

Serieus stop hiermee...
                        En waar is nu die vind ik leuk +1 whoop whoop yeah knop?

Comment

Working...
                        X