Announcement

Collapse
No announcement yet.

samenwerking met djhans

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• samenwerking met djhans

Hallo iedereen,
    Ik denk dat jullie allemaal wel hebben gezien dat de gebruiker genaamd djhans met iedereen probeert samentewerken. Ik besloot dit uitteproberen omdat we allebei beginners zijn. Na een tijd gepraat te hebben besluit deze gek te zeggen dat met hem producen 5 euro per uur kost (zie screenshot) omdat ik volgens hem veek van hem kan leren (hij kan er zelf geen zak van) toen ik besloot dat ik hierdoor niet langer met hem samen wilde werken zei hij achteraf dat het een grapje was... (wat ik uiteraard niet geloof). Wat ik probeer te zeggen is dat mochten er gerbuikers zijn die met hem samen wilden werken denk dan even hier aan (vooral jongeren)
    Attached Files
    Last edited by JADD; Tuesday-02-09-2014, 15:32. Reason: heb de screenshots verwijderd omdat het nummer te zien was.

Wat een kletskoek zeg ik wilde alleen proberen of het lukte, maar het lukt dus niet sorry allemaal van mijn stomme fout

Comment

Verkeerd topic haal het weg

Comment

Ik heb bij deze mijn 'samenwerking' met DJ Hans stopgezet als in, ik leer hem niets meer bij als hij dit uitprobeert bij kinderen van 14 jaar oud. Echt slecht dit.

P.s. Je kan de contactgevoelige informatie er beter uithalen. Anders is het wel een breuk van privacy.

Comment

Wel jammer dit. Ik vond het leuk om te zien dat er wat tot stand kwam, aangezien dit forum kwa producers niet zo heel actief is.

Comment

Ik had al zo iets van:
            "In de land der blinden is eenoog koning"
            Vroeg me alleen af wie die eenoog was...

Comment

Wat een kletszeg maarja ik heb het zelf gedaan

Comment

Echt produceren wil en kan ik eigenlijk niet noemen wat ik doe.

Maar met de kennis die ik heb door dat wat ik dan wel doe ziet zelfs deze blinden in het land van de producers al wel dat sommige dingen wel of niet gaan werken / kloppen.

Ik heb dan ook hier op het forum al meer dan menig maal me sterke twijfel over dj hans uitgesproken.
                Jammer dat sommige het niet in de gaten hadden en er op goed vertrouwen volledig in gestonken zijn.

In mijn ogen loopt er toch al erg veel kennis en talent vrij snel weg bij bax. Van alles wat iets weet en werkelijk iets kan blijft er maar weinig over. Er zijn zo niet alleen in de afdeling produceren weinig mensen waarvan ik iets heb van goh die weet ook wat ie roept. Nee over de volledige linie loopt het erg snel terug.

Beginners en starters is niet erg. Begin is de toekomst. Alleen zal bax wel ergens moete proberen om het ook voor de wat meer wetende en meer kennis bezittende interessant houden.

Maar ach ik klaag nu eenmaal graag en nu is het er weer uit. Enigste wat ik wel stiekem mooi vind is dat al doende de rest ook ziet dat dj hans niet dat is wat hij zelf zou willen.

Comment

klopt maar ja ik ga wel verder leren leren en leren, van fouten maken leren we toch ook

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
                    Echt produceren wil en kan ik eigenlijk niet noemen wat ik doe.

Maar met de kennis die ik heb door dat wat ik dan wel doe ziet zelfs deze blinden in het land van de producers al wel dat sommige dingen wel of niet gaan werken / kloppen.

Ik heb dan ook hier op het forum al meer dan menig maal me sterke twijfel over dj hans uitgesproken.
                    Jammer dat sommige het niet in de gaten hadden en er op goed vertrouwen volledig in gestonken zijn.

In mijn ogen loopt er toch al erg veel kennis en talent vrij snel weg bij bax. Van alles wat iets weet en werkelijk iets kan blijft er maar weinig over. Er zijn zo niet alleen in de afdeling produceren weinig mensen waarvan ik iets heb van goh die weet ook wat ie roept. Nee over de volledige linie loopt het erg snel terug.

Beginners en starters is niet erg. Begin is de toekomst. Alleen zal bax wel ergens moete proberen om het ook voor de wat meer wetende en meer kennis bezittende interessant houden.

Maar ach ik klaag nu eenmaal graag en nu is het er weer uit. Enigste wat ik wel stiekem mooi vind is dat al doende de rest ook ziet dat dj hans niet dat is wat hij zelf zou willen.
                    Ik snap je punt, ik had een minimale betrokkenheid met Dj Hans maar ik gaf hem ondanks mijn voorgevoel wel een kleine kans. Het is sowieso raar als iemand je zoveel persoonsgegevens vraagt en je meerdere malen per
                    dag aanspreekt (van 5 uur 's morgens tot 12 uur 's nachts).

Voor jongeren kan dit inderdaad raar aflopen vooral omdat Hans mij al enkele keren uitnodigde om 'langs te komen' en te laten zien hoe ik draai. Nu is dat voor een 23-jarige nog geen hele issue of iets heel erg raars, maar ik
                    adviseer jongeren dit zeker niet te doen!

Houd je afstand op internet en geef je telefoonnummer ook nooit zomaar af! ;)

En ik hoop dat ik niet een van die mensen ben die niet weet waar hij het over heeft Ronnie. :P

Mocht iemand geïnteresseerd zijn om nog wat te leren, mag je mij altijd en PB sturen en dan kan ik kijken of ik wat voor je kan betekenen. Geef dan wel even aan wat je precies wil leren aangezien er vrij veel is (vooral in het begin)
                    wat je via Youtube of door uit te proberen vrij snel zelf kunt ontdekken en ik niet graag wil uitleggen hoe je een kick uit een samplepack haalt, zo kan ik ook wat beter inschatten hoeveel tijd ik kwijt ben aan een gesprek of aan de hulp die je vraagt. Ik werk met Fruity Loops maar ik heb ook ervaring met andere programma's zoals Cubase en Ableton (al werk ik het liefst met Fruity Loops).

Comment

@bragback, dus je wil nog wel samenwerken?

Comment

Originally posted by Djhans1977 View Post
                        @bragback, dus je wil nog wel samenwerken?
                        :lol: Ik vermoed van niet hans....
                        Originally posted by Bragback View Post
                        Het is sowieso raar als iemand je zoveel persoonsgegevens vraagt en je meerdere malen per dag aanspreekt (van 5 uur 's morgens tot 12 uur 's nachts).

Comment

@bragback maar je zij wel steeds, wat kan ik voor je betekenen.

Comment

Originally posted by Bragback View Post
                            Ik snap je punt... programma's zoals Cubase en Ableton (al werk ik het liefst met Fruity Loops).
                            Mag ik vragen welke style je het liefst maakt? Want volgens mij volg ik je nog niet op soundcloud. Want zelf heb ik altijd nog wel moeite met het afmixen van nummers en misschien kan ik je ooit een vraag stellen of iets :)

Comment

Originally posted by beyondlights View Post
                              Mag ik vragen welke style je het liefst maakt? Want volgens mij volg ik je nog niet op soundcloud. Want zelf heb ik altijd nog wel moeite met het afmixen van nummers en misschien kan ik je ooit een vraag stellen of iets :)
                              Ik maak het meest house

Comment

Working...
                              X