Announcement

Collapse
No announcement yet.

mijn excuses/verontschuldigingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn excuses/verontschuldigingen

Ik wil bij deze aan iedereen op het bax forum mijn excuses en verontschuldigingen aanbieden, wat ik heb geprobeerd, of heb gedaan, kan echt niet, zijn er nog mensen die met mij willen samen werken, want ik vindt produceren wel erg leuk, en ik wil er mee doorgaan.

Nou hup, aan het produceren dan. :)
    En pas als je heel erg goed bent en mensen je gaan smeken om hulp kun je overwegen er een kleine bijdrage voor te vragen (of gewoon voor de lol blijven doen).
    Ik ga niet met je samenwerken omdat:
    a. Ik niet in de buurt woon.
    b. Ik samen produceren via internet niet zie zitten.
    c. Ik wel "produceer" maar op een ander manier.

Succes.

Comment

Okee dan, willen er mensen samen met mij produceren

Comment

Volgens mij begrijp of jij een sorry / excuses niet of mijn richtlijnen liggen anders

Een sorry of excuses is in mijn ogen niet een toverwoord waardoor de wereld even stopt en gereset word voor je en weer gewoon opnieuw kan en mag beginnen. Voor mij is het een pint van besef van Hey ik heb het verknald. Nu moet ik laten zien dat ik het meen, ik me echt wil aanpassen en verbeteren.

Enigste waar jij nu gewoon mee door gaat is in zowat elk topic wat maar iets met produceren te maken heeft zo vaak mogelijk zeggen voeg mij toe voeg me toe toe voeg me toe

Je hebt meer aanvragen om samen te werken uit staan dan David guetta en calvin harris samen.

Zorg eerst eens dat je zelf je zooitje op orde hebt. Als mensen echt wat met je willen doen dan weten ze je ondertussen heus wel te vinden.

En dit advies kost je niet eens 5 euro.
        Last edited by ronennieshow; Thursday-04-09-2014, 16:11.

Comment

Okee

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
            Volgens mij begrijp of jij een sorry / excuses niet of mijn richtlijnen liggen anders
            Oké, ik ging stuk.

Comment

Originally posted by rintie View Post
              Oké, ik ging stuk.
              Je bent niet de enige..
              Is iemand dat boekje nog aan het bijhouden? ;)

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post

Een sorry of excuses is in mijn ogen niet een toverwoord waardoor de wereld even stopt en gereset word voor je en weer gewoon opnieuw kan en mag beginnen. Voor mij is het een pint van besef van Hey ik heb het verknald. Nu moet ik laten zien dat ik het meen, ik me echt wil aanpassen en verbeteren.

Enigste waar jij nu gewoon mee door gaat is in zowat elk topic wat maar iets met produceren te maken heeft zo vaak mogelijk zeggen voeg mij toe voeg me toe toe voeg me toe

Je hebt meer aanvragen om samen te werken uit staan dan David guetta en calvin harris samen.

Zorg eerst eens dat je zelf je zooitje op orde hebt. Als mensen echt wat met je willen doen dan weten ze je ondertussen heus wel te vinden.

hey hans ik heb een soort van in hetzelfde schuitje gezeten.

ik heb aardig wat commentaar gehad en het verkeerd opgepakt. toen het me eenmaal door drong wat ze precies bedoelde heb ik tegen mezelf gezegt dat ik me eraan ging houden.
                een tip. het is leuk dat je zelf heel wat dingen hebt uitgevogeld en het wilt laten merken dat je wat kan. maar dan hoef je het niet zo te doen dat je alles weet (spreek uit ervaring), en aan hierboven te lezen vraag je er ook nog geld voor.......
                volgensmij is dit forum er dat mensen snel met hun problemen geholpen kunnen worden ( en voor de gezeligheid ).

updat:
                sinds die tijd lees ik nog aardig vaak het forum ja :) hier en daar steek ik wat dingen op maar soms als ik denk te moeten reageren doe ik het meestal niet omdat het niet relevant is.
                ik vind het nog steeds jammer dat ik je we niet die avond (in Heukelom) niet goed elkaar kunnen kennis gemaakt hebben etc. Ronny :\

Comment

@Daan okee dan

Comment

Originally posted by Djhans1977 View Post
                    Okee dan, willen er mensen samen met mij produceren
                    Misschien is het een idee om gewoon alleen te produceren. Volgens mij heb je het principe 'samenwerking' nog niet helemaal onder de knie.

Comment

Dat zou kunnen maar samenwerken is wel leuk

Comment

Working...
                      X