Mensen kunnen jullie hier jullie gedachte over vrij laten? :cool: https://soundcloud.com/beyond-lights-music/scrap-dnb Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
eerste DnB track
Collapse
X
-
Ook ik ben niet van deze muziek. Desalniettemin zit het wel lekker in elkaar. Alles heeft zn plaatsje. Echter komt voor mn gevoel de kick op bepaalde stukjes niet helemaal lekker door. Maar het kan ook gewoon zijn dat ik een kick verwacht en een klikje te horen krijg. Voor mn gevoel mist er af en toe een kickdrum die er wel hoort.
Dat doffe vind ik wel meevallen, maar dat kan ook een kwestie van smaak en monitoren zijn.
Comment
-
Originally posted by larsholm View PostOok ik ben niet van deze muziek. Desalniettemin zit het wel lekker in elkaar. Alles heeft zn plaatsje. Echter komt voor mn gevoel de kick op bepaalde stukjes niet helemaal lekker door. Maar het kan ook gewoon zijn dat ik een kick verwacht en een klikje te horen krijg. Voor mn gevoel mist er af en toe een kickdrum die er wel hoort.
Dat doffe vind ik wel meevallen, maar dat kan ook een kwestie van smaak en monitoren zijn.
Comment
Comment