Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ben ik weer, nu met een disco/deep house track

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ben ik weer, nu met een disco/deep house track

Lieve mensen,

Ik heb weer een nieuw nummer af. Nu weer in me eigen genre: https://soundcloud.com/beyond-lights...s-original-mix Ik heb deze keer geprobeerd om het disco gevoel te verwerken in een deep house jasje. Ik hoor graag jullie feedback erop!

Klinkt okee zeg best lekker moet ik zeggen

Comment

Originally posted by Djhans1977 View Post
      Klinkt okee zeg best lekker moet ik zeggen
      Thanks man!:)

Comment

Inderdaad lekker. Het enige wat ik minder vind is de panning van het gitaar rifje.

Comment

Moet eerlijk zijn. Luister zelden meer naar "mixjes" hier aangezien ik er vaak niks bij voel...
          Maar dit is wel lekker ja. :cool:
          Met LesterSuvon eens (pan rif) ik zou zelfs gek gaan met de pan van die rif en deze automaten (bewegen) gaandeweg om het "interessant" te houden.

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
            Moet eerlijk zijn. Luister zelden meer naar "mixjes" hier aangezien ik er vaak niks bij voel...
            Maar dit is wel lekker ja. :cool:
            Met LesterSuvon eens (pan rif) ik zou zelfs gek gaan met de pan van die rif en deze automaten (bewegen) gaandeweg om het "interessant" te houden.
            Thanks voor de feedback. Het was een beetje het idee om met de pan het gevoel van een live band te creëren. Alsof je mensen echt live hoort spelen. Maar zou het vinden jullie het beter klinken als meer "centraal" klinkt? :) Of bedoelen jullie er meer stereo van maken?

Comment

Het zit nu de hele tijd aan 1 kant te "zeuren" (kan even niet het goede woord vinden). Centraal kan, al vind ik het idee wel goed. Ik zou het of minder extreem doen, of inderdaad automaten zoals BT-studio al zegt>niet te snel dat het van de ene kant naar de andere kant zwiept...maar een beetje op een speelse manier. Ik vind het zo'n gek idee nog niet van BT-studio.

Comment

Originally posted by LesterSuvon View Post
                Het zit nu de hele tijd aan 1 kant te "zeuren" (kan even niet het goede woord vinden). Centraal kan, al vind ik het idee wel goed. Ik zou het of minder extreem doen, of inderdaad automaten zoals BT-studio al zegt>niet te snel dat het van de ene kant naar de andere kant zwiept...maar een beetje op een speelse manier. Ik vind het zo'n gek idee nog niet van BT-studio.
                Dat zwiepen lijkt me sowieso wel een leuke techniek om eens te proberen misschien doe ik het wel in me volgende nummer :) bedankt voor de feedback! :)

Comment

Blijf vooral experimenteren!:cool:

Comment

Het live band idee is leuk als er genoeg in die band gebeurd (maar dat is mijn mening).
                    Ik zou (maar he misschien als ik het hoor is het niks) eens proberen om van rechts (waar het begint) langzaam naar center te brengen waar de vocal ophoudt (en de volume omhoog gaat).
                    Vervolgens net voor de blazers er in komen weer naar rechts te brengen.
                    De volume een beetje aanpassen als de tweede gitaar (links) er bij komt.
                    De einde zou ik ook anders doen (fade out?)
                    Maar he, het is jou nummer en hij is leuk. Mogelijk zou zoiets het alleen interessanter houden. :)

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
                      Het live band idee is leuk als er genoeg in die band gebeurd (maar dat is mijn mening).
                      Ik zou (maar he misschien als ik het hoor is het niks) eens proberen om van rechts (waar het begint) langzaam naar center te brengen waar de vocal ophoudt (en de volume omhoog gaat).
                      Vervolgens net voor de blazers er in komen weer naar rechts te brengen.
                      De volume een beetje aanpassen als de tweede gitaar (links) er bij komt.
                      De einde zou ik ook anders doen (fade out?)
                      Maar he, het is jou nummer en hij is leuk. Mogelijk zou zoiets het alleen interessanter houden. :)
                      Dat is zeker een leuk idee om te proberen. Daar had ik zelf niet aan gedacht namelijk en het is de eerste keer dat ik probeer het een beetje op een band te laten klinken dus ik heb ook nog veel te leren :)

Comment

Working...
                      X