Announcement

Collapse
No announcement yet.

melodieën

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• melodieën

Ik ben tracks aan het maken in fl 11 producer edition, maar ik heb nog geen melodieën, kan iemand mij helpen?

Originally posted by Djhans1977 View Post
    ik heb nog geen melodieën
    Je hebt dus gewoon 1 noot van rond de 4 minuten lang?
    Ben ik nou gek of klopt dit dan niet:
    Ik ben tracks aan het maken..
    Als iemand je de melodieën ook nog aanlevert ben je dus alleen nog wat aan het kloten in FL.
    Last edited by BT-Studio; Wednesday-10-09-2014, 21:18.

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
      Je hebt dus gewoon 1 noot van rond de 4 minuten lang?
      Ben ik nou gek of klopt dit dan niet:

Als iemand je de melodieën ook nog aanlevert ben je dus alleen nog wat aan het kloten in FL.
      lijntjes trekken:p

Comment

1: maak zelf je melodie
        2: google free midi file

Je kunt ook gewoon de hele FLP downloaden hoef je nergens meer om te vragen. win/win denk ik zo

Comment

Mag ik vragen wat is flp

Comment

Mag ik vragen wat is flp
            ROFL :p

(Ooit een project opgeslagen in FL? Zo ja, als wat?)
            p.s. ik gebruik geen FL

Groninger, kom er maar in. Ik gooi de handdoek in de ring.
            Last edited by BT-Studio; Thursday-11-09-2014, 16:54.

Comment

@ Hans,

Ik vraag me echt serieus af wat jou probleem is. Ja je hebt inderdaad een probleem.
              Het is namelijk vaak zo dat als jij problemen hebt met heel de wereld en alles daarin dat het probleem bij die gene ligt en niet bij de wereld.

Mensen zijn hier in verhouding tot andere fora echt meer dan vriendelijk en behulpzaam echter weet jij het dan nog als 1 van de weinige te presteren dat je zelfs hier zoon beetje iedereen tegen je in werkt. Dus toe vertel me leg het me uit waar dit door komt.

Je vraagt aan iedereen en alles (tot volgens mij de spambot toe waar ik nog liever dingen van lees omdat het minder frustratie opwekt dan jou posts ) of ze willen samen werken. Hoe wil jij in hemelsnaam samen werken als je zelf niet eens met de software overweg kan. Samen werken wil zeggen SAMEN DINGEN DOEN. Als je dan niets kan, kan je dus ook niet samen werken.

Ben je echt zoon noob en wil je het echt leren. Heb je echt spijt van wat je doet, gedaan hebt. Verbeter jezelf. Ga naar een opleiding of school kijken. Want als zelfs simpele dingen als een fade of een import je niet lukken vraag ik me af wat jij in een samenwerking wil bieden.

Ik heb hier ook een keer zoon demo ding gedownload van fl ( niet helemaal mijn ding ) maar kwam hier met een heeeeel klein beetje logisch denken en wat proberen toch al een heel eind. Dus als ik het zou kunnen leren is mijn vraag wat weerhoud jou ervan om het ook te doen.

Wil ik nog wat meer tegen je zeggen. Niemand is perfect en niemand weet alles het is alleen wel aan de gene hoe hier mee om te gaan. Dit is iets wat bij jou volgens mij een serieus probleem is. Je kan er gewoon niet mee omgaan en wil het niet inzien dat je er zelf ook wat aan zal moeten doen.

Succes en ook bij deze mijn handdoek in de ring. 1 ding heb je zeer zeker. Meer koppigheid en eigenwijs dan ik uithoudingsvermogen om me nog langer druk te maken om jou iedere keer weer idiote acties en posts.

Comment

Mag ik vragen wat is flp
                FLP: fietslamp politie..

gast kom aub gewoon weer online als je iets geleerd heb

Comment

Ik ben niet gauw mensen écht zat, maar ik denk dat ik je mag feliciteren Hans, je bent volgens mij de eerste die dat op dit
                  forum voor elkaar heeft gekregen. Met sommigen heb ik dan nog wel eens medelijden, maar dat kan ik op dit moment even niet opbrengen bij jou.

Want ik geloof dat je nog steeds niet de ernst van deze situatie inziet, of wil inzien.
                  Het punt is dat niemand je serieus neemt en dat gaat ook niet meer gebeuren denk ik.
                  Ook het feit dat iedereen zich aan je irriteert, je domme vragen, voorstellen en onophoudelijke samenwerkverzoeken terwijl je kennis over FL studio
                  van zo'n bedroevende kwaliteit is dat menig niet-FL studio gebruiker (zoals ik bijvoorbeeld) er nog meer verstand van heeft.

Letter alles wat je vraagt kun je binnen 10-20 seconden googlen, maar nee, jij denkt dat je ons daar wel mee lastig kan vallen.
                  Laat ik je nou maar eens uit de droom helpen: dat willen we niet.

Ik heb voor de grap eens wat berichten doorgelezen van jouw hier op dit forum, ook voor mijn tijd hier, en daaruit blijkt dat je gewoon helemaal niks leert van je fouten.
                  Je bent al eens geblokt geweest, blijkbaar ook niks van opgestoken. Ik ben er echt helemaal klaar mee, velen anderen hier blijkbaar ook.

Wanneer gaan we merken dat jij überhaupt maar iets van deze signalen op hebt gepikt?

De handdoeken kunnen we gaan sparen, in hang die van mij in de ring naast die van Ronnie en BT-studio.

En om je volgende domme vraag maar voor te zijn: dat betekend dat we het opgeven in jouw geval (maar dat had je met 8 seconden googlen ook kunnen weten)
                  Last edited by Groninger; Saturday-13-09-2014, 02:32.

Comment

Okee ik zal voortaan eerst ff googelen

Comment

Ik zal alvast een vervolg topic proberen te voorkomen:

Googelen is een werkwoord geworden. Het houdt in dat je iets opzoekt op Google. Google is te vinden op www.google.nl. Je krijgt dan een zoekbalk waar je jouw vraag in kunt typen. Druk op enter of vergrootglas om de resultaten te zien.

Nog even een vraag Hans. Is 1977 in jouw naam (DJhans1977) jouw geboorte jaar? Met andere woorden, ben je serieus al 37 jaar? Je doet je echter voor als een kind van 12.

Ik heb, net als Groninger, ook wat post van je bekeken. Je wil echt niets zelf doen. Wil je mijn FLP bestanden hebben? Je kunt ze dan openen en opnieuw opslaan. Heb je in 4 seconden een nummer gemaakt!

Comment

@ Mi_lazz ja ik wil jouw FLP bestanden

Comment

Working...
                        X