Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat zal ik doen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat zal ik doen?

Beste mensen,

Weten jullie welke versie het beste van FL studio is en/of je ook Nexus f Sylenth1 ofzo erbij moet nemen?

Wat is het best?

Bedankt

De laatste versie. En de virtueel instrumenten welke je ook gaat gebruiken.
    Het beste kan voor jou anders zijn dan voor mij.

Comment

Ik zou er zeker enkele vst-plug-ins bij kopen, de vst's die er gratis bijzitten (wasp enzovoort) zijn niet goed genoeg vind ik, ikzelf gebruik graag nexus, omdat nexus heel veel house en dance presets heeft! Sylenth1 heb ik een keer gebruikt , maar bij sylenth1 is het heel moeilijk om je eigen synths te maken, maar ge kunt hier wel veel betere dingen mee als ge er echt goe mee kunt werken, ik gebruik ook regelmatig Massive :D

Comment

Ik zou zeggen download eens een demo kost niks een weet je meteen waar je aan toe bent :)

Comment

Originally posted by beyondlights View Post
          Ik zou zeggen download eens een demo kost niks een weet je meteen waar je aan toe bent :)
          Dit heb ik gedaan ben nu ongeveer 3 weken aan t prutsen met FL studio elke dag en ik vind het heel leuk.
          Maar ik wel iets echter gaan kopen ofzo maar kan je dan goedkope fl studio met nexus 2 doen ofzo?

Comment

En heeft iemand nog tips met fl studio van nexus 2 ofzo want ik zie iets van 3000 en 250 wat is het verschil

Comment

Originally posted by Lukecross99 View Post
              ik zie iets van 3000 en 250 wat is het verschil
              Die van 3000 (2.929) wordt geleverd met alle expensions.
              Die van 249 niet. (Kassa moet wel blijven rinkelen natuurlijk :))

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
                Die van 3000 (2.929) wordt geleverd met alle expensions.
                Die van 249 niet. (Kassa moet wel blijven rinkelen natuurlijk :))
                Ja maar die van 3000 heb je dingen die ik niet wil je kan ook lossen kopen maar sit die van 250 ook geluiden

Comment

Ja. Volgens de site 1100.

Comment

Working...
                  X