Announcement

Collapse
No announcement yet.

Feedback voor mijn tracks

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Feedback voor mijn tracks

Goedemiddag allemaal,

ik ben sinds een aantal maanden aan het produceren in FL Studio. Onderstaande tracks is een beetje de stijl die ik maak. Graag zou ik wat feedback krijgen om mijn tracks te verbeteren. Wat zou ik kunnen toevoegen of anders doen om de tracks naar een hoger level te brengen.

Alvast bedankt!

Chillstep track:
    Explore the largest community of artists, bands, podcasters and creators of music & audio

House track:
    Explore the largest community of artists, bands, podcasters and creators of music & audio

Trance track:

Hey Matt.
    Niet helemaal mijn stijl maar wel leuk om naar te luisteren.
    Als ik een ongenuanceerd reactie mag geven, probeer eens ander presets. Ik bedoel hiermee, hoor veel zelfde geluiden in verschillende tracks langs komen.
    Voor mijn gevoel (maar dat zal aan mij liggen) gebeurt er te veel op ritme (percussie) gebied. De kracht van het weg laten?

Comment

Thnx voor de feedback! Ik zal eens wat andere presets gebruiken. Ben daar trouwens al mee bezig in een nieuwe track, dus dat moet goed komen.

De percussie zal ik eens naar kijken om dat simpeler te houden. Thnx voor de tips in ieder geval!

Comment

klinkt lekker lijkt wat op mijn style, zullen we samen wat maken

Comment

Mattlux, doe goed je research op dit forum als je met iemand samen gaat werken..

Comment

Ja ja nu weten we het wel hoor, trouwens ik kom niet meer zo vaak op dit forum

Comment

En toch, is er na alles niks verandert. Ik ga nu ook geen lappen tekst schrijven, want dat hebben genoeg andere leden al gedaan.

Comment

Hey, dat is jammer. Negeerlijst werkt alleen als je ingelogd bent. :)
                Maar ot, denk dat mattluxx zich prima redt zonder "samenwerking" met een bepaald forum lid...

Comment

ha ha ha wat een zielige mensen zeg

Comment

Komend van jou is dat een compliment Hans.
                    Dank je. :cool:

Comment

Originally posted by Djhans1977 View Post
                      ha ha ha wat een zielige mensen zeg
                      Toch jammer dat je jezelf zo voor gek zet man. Ik bedoel iedereen hier doet het voor de muziek, maar dat lijkt bij jouw niet het geval en dat is jammer.

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
                        Hey, dat is jammer. Negeerlijst werkt alleen als je ingelogd bent. :)
                        Maar ot, denk dat mattluxx zich prima redt zonder "samenwerking" met een bepaald forum lid...
                        Ik heb het al voorbij zien komen allemaal van dat bepaalde forumlid ;) Ik weet genoeg in ieder geval.

Comment

okee ik ga veranderen

Comment

Jongens, ik snap jullie beweegreden, maar houdt de forumregels in de gaten ;). Graag on topic blijven anders gaat dit draadje op slot.

Comment

Originally posted by mattluxx View Post
                              Goedemiddag allemaal,

ik ben sinds een aantal maanden aan het produceren in FL Studio. Onderstaande tracks is een beetje de stijl die ik maak. Graag zou ik wat feedback krijgen om mijn tracks te verbeteren. Wat zou ik kunnen toevoegen of anders doen om de tracks naar een hoger level te brengen.

Alvast bedankt!

Chillstep track:

House track:

Trance track:
                              https://soundcloud.com/mattluxx/matt...oberto-rosso-1
                              Maar ontopic, zijn er nog mensen die mij wat feedback zouden willen geven op bovenstaand bericht? :)

Comment

Working...
                              X