Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fl studio baxshop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fl studio baxshop

Hallo,

Ik wil de fl studio kopen van bax shop die van 175 euro en nexus 2 maar hoe kan je nexus 2 dan op fl studio zetten als ik bij reFX dat bestel?

Nexus2 is een VSTi instrument.
    Als je deze op je computer installeer is deze in FL als virtueel instrument beschikbaar.

Comment

In principe is dat allemaal op site van reFX te vinden. Maar ik heb zelf ook nexus gekocht een tijdje terug. In tegenstelling tot de meeste plugins krijg je een fysiek pakketje opgestuurd met een installatie dvd en een eLicenser. Het gedoe met de klantcode, toevoegen van expansions, etc. is wel even wennen, maar spreekt uiteindelijk voor zich. (hulp kan je op de site/youtube goed vinden)

Maar ik zou persoonlijk nexus helemaal links laten liggen. In het begin heeft FL zat leuke eigen sounds. Bovendien moet je beseffen dat nexus meer een sampler is, dan een synth.

Comment

Originally posted by LesterSuvon View Post
        In principe is dat allemaal op site van reFX te vinden. Maar ik heb zelf ook nexus gekocht een tijdje terug. In tegenstelling tot de meeste plugins krijg je een fysiek pakketje opgestuurd met een installatie dvd en een eLicenser. Het gedoe met de klantcode, toevoegen van expansions, etc. is wel even wennen, maar spreekt uiteindelijk voor zich. (hulp kan je op de site/youtube goed vinden)

Maar ik zou persoonlijk nexus helemaal links laten liggen. In het begin heeft FL zat leuke eigen sounds. Bovendien moet je beseffen dat nexus meer een sampler is, dan een synth.
        Oke maar ik zie iederen op YTtutorials want ik kijk t veel en iedereen gebruikt bijna nexus en sylenth1

Comment

Originally posted by Lukecross99 View Post
          iedereen gebruikt bijna nexus en sylenth1
          Daarom klinkt al die muziek ook het zelfde. :)
          Zeker als je alleen de presets gebruikt en anders een bijpassend set "expensions" koopt.
          Maar he, wie wil niet het zelfde klinken als Armin, David of Axwell?

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
            Zeker als je alleen de presets gebruikt en anders een bijpassend set "expensions" koopt.
            Daar heb je gelijk in ik wil ook iets anders gaan maken als iedereen bedankt!!

Comment

Oke maar ik heb nig wel de demo maar je raadt toch aan te kopen?

Comment

Hangt er vanaf wat je zoekt, als je wat zoekt?
                Zou beginnen met wat LesterSuvon zegt de geluiden die al in FL zitten, op termijn kan het zijn dat je its mist maar dan heb je ook een beter idee wat. :)

Comment

Hangt er vanaf wat je zoekt, als je wat zoekt?
                  Zou beginnen met wat LesterSuvon zegt de geluiden die al in FL zitten, op termijn kan het zijn dat je its mist maar dan heb je ook een beter idee wat. :)
                  Ja oke maar ik ben nu al ff bezig en ik begin t te begrijpen maar als ik ff bezig ben heb n klein stuk en ik denk dit klinkt wel maar dan kan ik t niet opslaan en dan volgende dag weer andere duintje dat is wel irritant

Comment

Je hebt een demo van FL begrijp ik?
                    Tja ik kan je niet aanraden om FL te kopen want ik gebruik het zelf niet.
                    Maar als het je verder goed bevalt, waarom niet?

Comment

Je hebt een demo van FL begrijp ik?
                      Tja ik kan je niet aanraden om FL te kopen want ik gebruik het zelf niet.
                      Maar als het je verder goed bevalt, waarom niet?
                      Dan heb ik nog een vraag want als ik GMS gebruik in pattern 1 en ik maak een geluid en in patern 2 wil ik ook met GMS werken alleen dan ander geluid maar dan verandert ie ook in patern 1 iemand verstand van?

Comment

Nieuwe track gebruiken?

Comment

Ja zeg maar nieuw liedje aar ok in GMS

Comment

Ik bedoel in je project (liedje) een nieuw spoor met een nieuw GMS (neem aan dat dat een virtueel instrument is).

Comment

Ik bedoel in je project (liedje) een nieuw spoor met een nieuw GMS (neem aan dat dat een virtueel instrument is).
                              Ja zegmaar GMS heft heel veel verschillende geluiden maar als ik in 1 project 2 geluiden wilt gebruiken kan dat niet er kan maar 1 zijn!

Maar dan heb ik nog 1 vraag ik zoek een midi keyboard ofzo voor FL studio.
                              Maar als max budget 200.

Dankjewel

Comment

Working...
                              X