Announcement

Collapse
No announcement yet.

op zoek naar feedback.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• op zoek naar feedback.

goedendag

ik probeer nu een klein jaartje te produceren.
    nu ben ik op een punt waar het fijn zou zijn om wat (eerlijke) feedback te krijgen.
    dus ik dacht, laat ik het hier proberen..

Explore the largest community of artists, bands, podcasters and creators of music & audio

Explore the largest community of artists, bands, podcasters and creators of music & audio

m.v.g. nicooow

Heej Nicooow,

Eerste track klinkt lekker, niet helemaal mijn stijl maar ieder zijn smaak natuurlijk. Als tip zou ik je willen mee geven om wat meer te 'layeren'. Hierdoor klinken je tracks wat 'voller' en is het fijner om naar te luisteren.

Je tweede track lijkt me nog niet helemaal af? Maar klinkt in ieder geval wel veelbelovend. Als je deze verder afmaakt dan kan er zeker wat moois uitkomen!

Ik hoop dat je er wat mee kunt ;)

Comment

Gewoon lekker doorgaan en zorgen dan iedere track die je maakt weer beter klinkt dan diegene ervoor. Na een klein jaartje kan je nog niet op het allerhoogste niveau zitten en in principe is dat (logisch) ook wel te horen.

Om alvast 1 tipje te geven: je tweede track klinkt op zich wel origineel...maar ik vind het heel droog klinken. Dus dat is iets waar je alvast aan kan werken :)

Comment

thanks voor de feedback..

@mattluxx, eigenlijk is het ook niet mijn stijl, beiden niet.. ik probeer gewoon van alles. En de 2de is idd nog niet af. komt ooit nog.
        en het layeren van de synths begin ik nu ook een beetje te snappen, dikker voller geluid, thanks man.

@LesterSuvon, ik begin het net de basis een beetje te begrijpen (noob), er is zo veel te leren.
        zou een beetje saturation helpen, om m wat minder droog te laten klinken?

en ik probeer van alles, hier iets compleet anders.

en nogmaals bedankt voor de feedback, top.

Comment

Originally posted by nicooow View Post
          @LesterSuvon, ik begin het net de basis een beetje te begrijpen (noob), er is zo veel te leren.
          De grap is dat je nooit zult stoppen met leren ;)

Maar met droog bedoel ik dat er weinig reverb, delay, etc. in zit. Soms wil je dat hoor. Er zijn drops die heel gaaf zijn, mede omdat ze droog klinken (maar dan moet je wel weten waar je mee bezig bent).

Comment

Ik vind het erg knap als je nog maar net de basis kent, telkens als je een track maakt moet je hem luisteren en denken wat kan ik eraan verbeteren?

Comment

weer een beetje aan het rommelen geweest.
              dit is het resultaat:

zou top zijn als ik weer wat feedback kan krijgen.

b.v.d.

Comment

Working...
              X