Announcement

Collapse
No announcement yet.

nieuw topic laptop

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuw topic laptop

Ik heb laatst, vorige week, een topic geplaatst genaamd laptop, maar volgens mij is het verplaatst/veewijderd, naar een andere sub topic, kan iemand mij vertellen naar welke?

Dj Wellstyler

Ik verwacht verwijderd.
    En ik vermoed dat de moderator ondertussen ookal in de gaten heeft dat je hier nogal op een irritante manier bezig bent.

Dat je iets wil weten en kopen is niets mis mee. Alleen het doelloos topics openen en zinloos vragen stellen of reageren is gewoon erg vervelend.

Of je bent van plan een laptop te kopen of niet. Niet al ongekend vaak de zelfde mededeling over de misschien ooit gaan kopen laptop waar nog steeds geen sprankje hoop in zit dat het ook ga gebeuren. Vervolgens de meest vreemde en eigenlijk zinloze vragen.

Daarom denk ik dat het gewoon verwijderd is.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
      Ik verwacht verwijderd.
      En ik vermoed dat de moderator ondertussen ookal in de gaten heeft dat je hier nogal op een irritante manier bezig bent.
      Er is hoop? ;)

Comment

Het vorige topic is inderdaad verwijderd, omdat het in mijn ogen niets bijdroeg aan ons forum. Het gaat hier ook niet de goede kant op, dus ik sluit dit draadje ;)

Comment

Working...
        X