Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nexus?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nexus?

Ik gebruik nu 1 jaar precies Fl studio, ook onder andere nexus demo gedownload. Nu was mijn vraag, is het de moeite waard om Nexus aan te schaffen ? Of zou je beter voor Sylenth1 kunnen gaan?

Ohja, ik houd me voornamelijk bezig met EDM, Melbourne Bounce of af en toe hardstyle.

Alvast bedankt!

Originally posted by CoenEgmond View Post
    Ik gebruik nu 1 jaar precies Fl studio, ook onder andere nexus demo gedownload.
    En? Hoe beviel het? Vaak gebruikt?
    Originally posted by CoenEgmond View Post
    is het de moeite waard om Nexus aan te schaffen ? Of zou je beter voor Sylenth1 kunnen gaan?
    Probeer anders Sylenth ook als demo.
    Of het de moeite waard is kan alleen jij (dan) bepalen.

Comment

ik gebruik nexus en heb de demo van sylenth 1 ookal geprobeerd.
      Ik vind ze allebei zeer goed maar ik vind nexus gemakkelijker omdat ik daar veel presets voor heb en omdat het minder uitgebreid is dan sylenth 1.
      Met sylenth 1 kan je wel heel unieke en toffe synths maken omdat je er veel meer functies op hebt, maar dan moet je wel weten hoe je dat doet ;) en dat is moeilijk!
      Maar je kan ook altijd presets gebruiken met sylenth 1 natuurlijk :D

probeer ze allebei eens uit :D

Comment

Originally posted by DJdrikke View Post
        ik gebruik nexus en heb de demo van sylenth 1 ookal geprobeerd.
        Ik vind ze allebei zeer goed maar ik vind nexus gemakkelijker omdat ik daar veel presets voor heb en omdat het minder uitgebreid is dan sylenth 1.
        Met sylenth 1 kan je wel heel unieke en toffe synths maken omdat je er veel meer functies op hebt, maar dan moet je wel weten hoe je dat doet ;) en dat is moeilijk!
        Maar je kan ook altijd presets gebruiken met sylenth 1 natuurlijk :D

probeer ze allebei eens uit :D
        Denk na het een middagje de sylenth1 demo bekeken te hebbben, dat ik toch voor Nexus ga.

DJdrikke, heb jij de 200,- versie van Nexus ?

Comment

Nexus en Sylenth zijn moeilijk te vergelijken als plugin. In nexus gebruik je namelijk presets en Sylenth is een echte synthesizer waar je echt een eigen geluid mee kan maken. Maar natuurlijk moet je gaan voor het gene wat je zelf het fijnst vindt!

Comment

Working...
          X