Announcement

Collapse
No announcement yet.

Graag feedback op basis van een track.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Graag feedback op basis van een track.

Heey alle,

Na weer even gestudeerd te hebben heb ik wat nieuws gemaakt. Soort underground tech house(?) track. https://soundcloud.com/beyond-lights...s-id-1/s-Za1XQ

Ook heb ik de vraag of iemand weet wat er gebeurd op 1:28. De beat valt ineens een heel stuk weg op terwijl er geen andere geluiden bij komen die qua freq geen problemen kunnen opleveren (ben ik van mening) aangezien die later ook niet meer terug komt. Hopelijk kan iemand mij verder helpen met dit probleem.

Voor de rest moet er qua mixage nog veel gedaan worden. Maar ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden en wat er volgens jullie anders zou moeten.

Thanks alvast!

En als jullie weten onder welk genre het valt hoor ik het ook graag :P

Comment

Misschien nog ergens een verborgen volume automatie zitten? haha. Ik heb geen idee man.

Wel leuk plaatje man. Maar inderdaad, mag nog wel wat gesleuteld worden aan mixage. Ik vind de kick en baslijn sws wat zacht staan.

Comment

Originally posted by LesterSuvon View Post
        Misschien nog ergens een verborgen volume automatie zitten? haha. Ik heb geen idee man.

Wel leuk plaatje man. Maar inderdaad, mag nog wel wat gesleuteld worden aan mixage. Ik vind de kick en baslijn sws wat zacht staan.
        Ja dat dacht ik eerst ook maar stond er niet. Dus kom er maar niet uit.

En thanks :) Ja daar wil ik me nu op richten. Vind je dat het publiek niet te hard staat? Want sommige vinden van wel en andere weer niet.

Comment

Raar man. Moet je even kijken of het blijft als je sounds mute/solo't...kan je er misschien achterkomen waar het probleem is.

En dat publiek vind ik persoonlijk sowieso niet zo vet. Het volume ervan is denk een smaakkeuze.

Comment

Heb je ook geen bypass automation zitten op een plugin waar makeup gain in verwerkt zit? Of misschien op een bus, of ergens een verdwaalde sidechain?

Comment

Originally posted by larsholm View Post
              Heb je ook geen bypass automation zitten op een plugin waar makeup gain in verwerkt zit? Of misschien op een bus, of ergens een verdwaalde sidechain?
              Nee ook niet.. Denk dat ik de beat gewoon weer opnieuw ga maken. Op een nieuwe mixer kijken of ik iets verkeerd daar in had staan en anders moet het denk ik wel een verdwaalde sidechain zijn ja.

Comment

Ik vind de drums en het 'pingpongballetje-achtiggeluid' wel cool :D
                maar het is niet echt mijn stijl...
                Het is niet zo melodisch waardoor het bij mij soms wat saai en langdurig overkomt, kan aan mij liegen ;)
                Ik ben ook niet zo'n fan van het publiek op de achtergrond,
                ik heb meestal zelfs een hekel aan die mensen dat constant zitten te roepen terwijl jouw lievelingsband aan het spelen is ;D

Comment

Working...
                X