Announcement

Collapse
No announcement yet.

Back with Subground!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Back with Subground!

Heey alle,

Op het moment ben ik weer bezig met een subground nummer. Graag hoor ik jullie feedback op wat ik tot nu toe heb :) Zelf ben ik nog niet helemaal tevreden over de drop. Als jullie er een idee voor hebben hoor ik het graag. Linkje: https://soundcloud.com/beyond-lights...s-id-2/s-JhykX Thanks :D

Vette track man. Vind je drop-idee wel vet met die kick.

Kwa mixage zijn er nog wel verbeteringen nodig man. Om te beginnen lijkt het alsof je een zware limiter/compressor op je master hebt staan. Er zit nagenoeg geen dynamiek in en sounds worden weggedrukt. In je drop wordt zelfs je kick weggedrukt zodra die synth erin komt.

Maar de sound zelf vind ik tof.

Comment

Originally posted by LesterSuvon View Post
      Vette track man. Vind je drop-idee wel vet met die kick.

Kwa mixage zijn er nog wel verbeteringen nodig man. Om te beginnen lijkt het alsof je een zware limiter/compressor op je master hebt staan. Er zit nagenoeg geen dynamiek in en sounds worden weggedrukt. In je drop wordt zelfs je kick weggedrukt zodra die synth erin komt.

Maar de sound zelf vind ik tof.
      Thanks Lester!

Ja klopt moet nog heel veel doen aan de EQ's enzo. Denk dat het eerder is omdat ik een harde sub op de achtergrond heb spelen. Zou dat kunnen? Want ik heb geen harde limiter op mijn master zitten.

Comment

Het ligt niet aan je sub man. Het is echt iets dat ik vaker heb gehoord bij mensen die om feedback vragen. Soms heeft men niet eens in de gaten dat Fruity Limiter aanstaat.

Anyway, ergens in je chain zit er iets te compressen/limiten. Misschien nog ergens een verborgen group-bus?

Comment

Originally posted by LesterSuvon View Post
          Het ligt niet aan je sub man. Het is echt iets dat ik vaker heb gehoord bij mensen die om feedback vragen. Soms heeft men niet eens in de gaten dat Fruity Limiter aanstaat.

Anyway, ergens in je chain zit er iets te compressen/limiten. Misschien nog ergens een verborgen group-bus?
          Jup er stond nog een limiter aan.. Best stom van me haha.

Comment

Working...
          X