Announcement

Collapse
No announcement yet.

Remix feedback gezocht.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Remix feedback gezocht.

Heey iedereen,

Kunnen jullie feedback geven op een remix die ik heb gemaakt. https://soundcloud.com/boefs-music/d...st-boefs-remix Thanks alvast!

Hey,

Je remix zit wel goed in elkaar denk ik. Logische opbouw en ik vind de gebruikt kicks en claps ook wel lekker.
    Persoonlijk vind ik dat ie een beetje eentonig is doordat je die gitaar loops van de remix pack de hele tijd gebruikt. Misschien kun je op een paar plekken de gitaarloop vervangen door nieuw opvallend element waardoor mensen je remix onthouden.

Ik hoop dat je wat aan mn feedback hebt. En succes met het remixen, je bent al wel een heel eind denk ik.

grtz

ps Ga je ook meedoen aan de contest? Ik heb zelf namelijk laatst de pack gedownload en ik ga denk ik mijn remix wel opsturen.

Comment

Originally posted by MathijsFrijters View Post
      Hey,

Je remix zit wel goed in elkaar denk ik. Logische opbouw en ik vind de gebruikt kicks en claps ook wel lekker.
      Persoonlijk vind ik dat ie een beetje eentonig is doordat je die gitaar loops van de remix pack de hele tijd gebruikt. Misschien kun je op een paar plekken de gitaarloop vervangen door nieuw opvallend element waardoor mensen je remix onthouden.

Ik hoop dat je wat aan mn feedback hebt. En succes met het remixen, je bent al wel een heel eind denk ik.

grtz

ps Ga je ook meedoen aan de contest? Ik heb zelf namelijk laatst de pack gedownload en ik ga denk ik mijn remix wel opsturen.
      Ja is misschien wel een slim idee om af en toe wat variatie te maken. Verder lekkere mix. Goede mixage.

Comment

Hey,

grtz

Thanks! Ja is misschien wel een goede voor de volgende keer. Had me nu echt gericht om de geluiden eromheen en mixage en de beat zo dat het echt zomers zou worden. Ik heb hem wel opgestuurd :) Kun je me een berichtje sturen als jij hem af hebt ben wel benieuwd wat je gemaakt heb.

Comment

Hey,

Als je iets zomers wilt kun je misschien iets met een saxofoon doen ofzo, dat hoor je best veel tegenwoordig.

Dit is wat ik tot nu toe heb:

Ik ben echt een sul als t gaat om mixen en masteren (ben wel druk tutorials ed aan t zoeken en kijken). Heb al wel wat gerommeld en kom niet echt veel verder. Jullie nog tips?
          Heb expres de gitaren niet gebruikt omdat ik het originele nummer ontzettend eentonig vind.

grtz
          Last edited by MathijsFrijters; Tuesday-24-02-2015, 23:35.

Comment

Hey,

Als je iets zomers wilt kun je misschien iets met een saxofoon doen ofzo, dat hoor je best veel tegenwoordig.

Ik ben echt een sul als t gaat om mixen en masteren (ben wel druk tutorials ed aan t zoeken en kijken). Heb al wel wat gerommeld en kom niet echt veel verder. Jullie nog tips?
            Heb expres de gitaren niet gebruikt omdat ik het originele nummer ontzettend eentonig vind.

grtz
            Lijkt me ook ziek om een goede sax te hebben, maar ken niemand in mijn omgeving die dat goed beheerst. Kan zelf wel wat aanrommelen met vst maar het echt pure geluid vind ik toch mooier.

Paar tips voor masteren die ik zelf gebruik.

- Zet al je geluiden erg zacht in het maken en pas met masteren boost je het hele geheel.
            - Pink noise masteren vind ik zelf erg fijn. Moet je maar eens op youtube checken :)
            - Ik gebruik vaak niet de reverb en dat soort dingen in synths zelf, maar liever in de kanalen waar ze instaan. Zo vind ik het zelf fijn werken.
            - Werk eerst in mono.

Comment

Hey,

grtz
              De link doet het bij mij niet.. :(

Comment

Oh, raar. Bij mij doet ie t nog steeds.

Hieronder nog een keer dezelfde link, misschien pakt ie m nu wel?

of deze misschien:
                https://cdn1.anonfiles.com/1424812698495.mp3
                Last edited by MathijsFrijters; Wednesday-25-02-2015, 20:59.

Comment

Ik vind het best goed klinken. Alleen alleen een beetje "leeg" ofzo ik weet niet precies moet uitleggen.

Comment

Working...
                  X