Announcement

Collapse
No announcement yet.

Feedback op remix

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Feedback op remix

hallo!

Wat vinden jullie van mijn remix van sexy and i know it - LMFAO? Vinden jullie het liedje verneukt of vinden jullie het wel goed? Enige tips op vlak van techniek ofzo?

Bedankt!

Dj drikke

Originally posted by DJdrikke View Post
    hallo!

Wat vinden jullie van mijn remix van sexy and i know it - LMFAO? Vinden jullie het liedje verneukt of vinden jullie het wel goed? Enige tips op vlak van techniek ofzo?

Bedankt!

Dj drikke
    die is echt niet verneukt zeg, klinkt best lekker

Comment

Originally posted by Djhans1977 View Post
      die is echt niet verneukt zeg, klinkt best lekker
      Dankje! :D

Comment

Hey DJdrikke,

Over de opbouw van je remix heb ik niks te klagen. Volgens mij kloppen de akkoorden ook, dat is iets dat best vaak fout wordt gedaan. Ik mis alleen wat power in je drop. Er ontbreekt naar mijn mening best wat laag. Zitten er veel effecten op je kick? Het lijkt wel alsof er een reverb op staat waardoor die ook zijn power mist. Hoop dat je er wat aan hebt.

Je bent zeker goed op weg ;)

grtz

Comment

Originally posted by MathijsFrijters View Post
          Hey DJdrikke,

Over de opbouw van je remix heb ik niks te klagen. Volgens mij kloppen de akkoorden ook, dat is iets dat best vaak fout wordt gedaan. Ik mis alleen wat power in je drop. Er ontbreekt naar mijn mening best wat laag. Zitten er veel effecten op je kick? Het lijkt wel alsof er een reverb op staat waardoor die ook zijn power mist. Hoop dat je er wat aan hebt.

Je bent zeker goed op weg ;)

grtz
          Hey MathijsFrijters,

Er zitten geen effecten op de kick (buiten compressor, equalizer en soundgoodizer). Deze kick heeft wel veel 'hold' waar door hij langer klinkt.
          De remix is nog niet gemasterd, ik denk dat als ik hem master de lage tonen er beter uit zullen komen. Ik heb er in het reffrein ook eens een lage saw bass als melbourne bounce geprobeerd en vond dit ook wel leuk klinken, dus dit is optie 2. ;D

Bedankt voor je feedback!

Dj drikke / Dries Van den Bergh

Comment

Ik ben niet zo van het feedback geven maar,
            ben ik de enigste die het wel vals vindt?
            Volgens mij is de 'zang' die je gebruikt hebt niet helemaal op 'key' (let vooral op bij het refrein).
            Nog een keer naar luisterend kon het ook wel die 'fluit' zijn die off is. Hoe dan ook klinkt mij niet erg zuiver in de oren. ;)
            Last edited by BT-Studio; Thursday-12-03-2015, 21:31.

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
              Ik ben niet zo van het feedback geven maar,
              ben ik de enigste die het wel vals vindt?
              Volgens mij is de 'zang' die je gebruikt hebt niet helemaal op 'key' (let vooral op bij het refrein).
              Nog een keer naar luisterend kon het ook wel die 'fluit' zijn die off is. Hoe dan ook klinkt mij niet erg zuiver in de oren. ;)
              Nee ik ben het wel met je eens. De geluiden zijn niet erg zuiver. Het concept is wel leuk. Het is niet een fluit haha meer de bass die je ook in gecko hoort en in veel future house nummers. Die bass mist alleen hier nog zijn power die die normaal heeft. Probeer en nog een subje onder te plaatsen. Dan krijg je al meer diepte in de drop :). Nu klinkt het nog een beetje vlak. Het is sowieso niet verneukt, maar nog niet niet af. https://soundcloud.com/boefs-music/b...e-original-mix In mijn nummer heb ik ook een beetje het geluid gebruikt wat jij ook gebruikt heb. Dan kun je horen wat ik bedoel met een bass eronder zetten :) Als je wilt weten hoe help ik je graag :)

Comment

Bedankt voor de feedback :D

De acapella heeft idd een andere toonaard :/ ik had de toonaard gezocht met het programma keyfinder. Blijkt dat het niet zo'n goed programma is ;D
                @boef:
                "De geluiden zijn niet erg zuiver." --> ik vind het toch redelijk goed geequalised... Ik denk niet dat het daaraan liegt... misschien dat het met een subbass eronder het wel voller zal klinken, ik zal het eens proberen :)

Comment

Originally posted by DJdrikke View Post
                  Bedankt voor de feedback :D

De acapella heeft idd een andere toonaard :/ ik had de toonaard gezocht met het programma keyfinder. Blijkt dat het niet zo'n goed programma is ;D
                  @boef:
                  "De geluiden zijn niet erg zuiver." --> ik vind het toch redelijk goed geequalised... Ik denk niet dat het daaraan liegt... misschien dat het met een subbass eronder het wel voller zal klinken, ik zal het eens proberen :)
                  Ben benieuwd hoe het dan klinkt :) Hou ons op de hoogte!

Comment

Working...
                  X