Announcement
Collapse
No announcement yet.
Feedback op remix
Collapse
X
-
Originally posted by DJdrikke View Post
-
Hey DJdrikke,
Over de opbouw van je remix heb ik niks te klagen. Volgens mij kloppen de akkoorden ook, dat is iets dat best vaak fout wordt gedaan. Ik mis alleen wat power in je drop. Er ontbreekt naar mijn mening best wat laag. Zitten er veel effecten op je kick? Het lijkt wel alsof er een reverb op staat waardoor die ook zijn power mist. Hoop dat je er wat aan hebt.
Je bent zeker goed op weg ;)
grtz
Comment
-
Originally posted by MathijsFrijters View PostHey DJdrikke,
Over de opbouw van je remix heb ik niks te klagen. Volgens mij kloppen de akkoorden ook, dat is iets dat best vaak fout wordt gedaan. Ik mis alleen wat power in je drop. Er ontbreekt naar mijn mening best wat laag. Zitten er veel effecten op je kick? Het lijkt wel alsof er een reverb op staat waardoor die ook zijn power mist. Hoop dat je er wat aan hebt.
Je bent zeker goed op weg ;)
grtz
Er zitten geen effecten op de kick (buiten compressor, equalizer en soundgoodizer). Deze kick heeft wel veel 'hold' waar door hij langer klinkt.
De remix is nog niet gemasterd, ik denk dat als ik hem master de lage tonen er beter uit zullen komen. Ik heb er in het reffrein ook eens een lage saw bass als melbourne bounce geprobeerd en vond dit ook wel leuk klinken, dus dit is optie 2. ;D
Bedankt voor je feedback!
Dj drikke / Dries Van den Bergh
Comment
-
Ik ben niet zo van het feedback geven maar,
ben ik de enigste die het wel vals vindt?
Volgens mij is de 'zang' die je gebruikt hebt niet helemaal op 'key' (let vooral op bij het refrein).
Nog een keer naar luisterend kon het ook wel die 'fluit' zijn die off is. Hoe dan ook klinkt mij niet erg zuiver in de oren. ;)Last edited by BT-Studio; Thursday-12-03-2015, 21:31.
Comment
-
Originally posted by BT-Studio View PostIk ben niet zo van het feedback geven maar,
ben ik de enigste die het wel vals vindt?
Volgens mij is de 'zang' die je gebruikt hebt niet helemaal op 'key' (let vooral op bij het refrein).
Nog een keer naar luisterend kon het ook wel die 'fluit' zijn die off is. Hoe dan ook klinkt mij niet erg zuiver in de oren. ;)
Comment
-
Bedankt voor de feedback :D
De acapella heeft idd een andere toonaard :/ ik had de toonaard gezocht met het programma keyfinder. Blijkt dat het niet zo'n goed programma is ;D
@boef:
"De geluiden zijn niet erg zuiver." --> ik vind het toch redelijk goed geequalised... Ik denk niet dat het daaraan liegt... misschien dat het met een subbass eronder het wel voller zal klinken, ik zal het eens proberen :)
Comment
-
Originally posted by DJdrikke View PostBedankt voor de feedback :D
De acapella heeft idd een andere toonaard :/ ik had de toonaard gezocht met het programma keyfinder. Blijkt dat het niet zo'n goed programma is ;D
@boef:
"De geluiden zijn niet erg zuiver." --> ik vind het toch redelijk goed geequalised... Ik denk niet dat het daaraan liegt... misschien dat het met een subbass eronder het wel voller zal klinken, ik zal het eens proberen :)
Comment
Comment