Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Het idee is leuk, de uitvoering wat minder. De vocals hebben niks met de muziek te maken. Ook zit er compleet geen opbouw in. Ik wil niet flauw of lullig doen, maar ik denk dat dit onder de categorie mislukt valt.
Probeer de stem meer samen te laten komen met de muziek. Probeer ook een opbouw in je nummer te maken. Dit is zo goed als vijf keer hetzelfde met een stukje muziek er tussen. Dat stukje zonder de stem klinkt overigens wel leuk. Misschien is dat iets om op voor te borduuren?
Ik wil niet flauw of lullig doen, maar ik denk dat dit onder de categorie mislukt valt.
Dit valt niet onder de categorie mislukt, maar onder de categorie iemand die lekker bezig is met muziek, maar nog erg onervaren is.
Maar ik vind wel, als je in staat bent om zo'n track te maken, dan ben je ook in staat om hem nog een keer te beluisteren en te beoordelen. Want eerlijk is eerlijk, je niveau is nog te laag om echt wat aan feedback te hebben.
Moraal van het verhaal: ga hard werken en heb veel plezier met producen. Oefen veel en zorg ervoor dat het iedere keer net een beetje beter klinkt. Als je merkt dat je echt beter bent geworden en wanneer je tracks al echt ergens naar gaan klinken...dan komt het wel goed met die opbouwende kritiek.
Succes man.
Ga inderdaad vooral lekker door met muziek maken, dat is het belangrijkste! Echter vind ik wel dat als je om feedback vraagt dat ook eerlijk moet zijn. vandaar mijn reactie, Lestersuvon.
Maak muziek en heb er vooral plezier aan, dat is het belangrijkste!
de acapella en het liedje moeten hetzelfde tempo hebben, zoek eens een tutorial die je dit leert :D
zoek ook wat tutorials over sidechaining en equalising :)
de acapella en het liedje moeten hetzelfde tempo hebben, zoek eens een tutorial die je dit leert :D
zoek ook wat tutorials over sidechaining en equalising :)
Thanks, naar mijn idee hadden de acapella en het liedje wel hetzelfde BPM...
Maar ik zal zeker het e.e.a. opzoeken over sjidechaining en equalising. Thanks!
Last edited by speaker; Monday-23-03-2015, 00:02.
Reason: typfout
Comment