Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opbouwende kritiek op track?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Opbouwende kritiek op track?

Hey allemaal!

De titel zegt het eigenlijk al...

Hi guys! This is my first track in this style. So it isn't that good. However I hope you like it!! And please, give me some feedback.

Alvast bedankt!

Tja, wat valt er over te zeggen.

Het idee is leuk, de uitvoering wat minder. De vocals hebben niks met de muziek te maken. Ook zit er compleet geen opbouw in. Ik wil niet flauw of lullig doen, maar ik denk dat dit onder de categorie mislukt valt.

Probeer de stem meer samen te laten komen met de muziek. Probeer ook een opbouw in je nummer te maken. Dit is zo goed als vijf keer hetzelfde met een stukje muziek er tussen. Dat stukje zonder de stem klinkt overigens wel leuk. Misschien is dat iets om op voor te borduuren?

Comment

Originally posted by larsholm View Post
      Ik wil niet flauw of lullig doen, maar ik denk dat dit onder de categorie mislukt valt.
      Dit valt niet onder de categorie mislukt, maar onder de categorie iemand die lekker bezig is met muziek, maar nog erg onervaren is.

Maar ik vind wel, als je in staat bent om zo'n track te maken, dan ben je ook in staat om hem nog een keer te beluisteren en te beoordelen. Want eerlijk is eerlijk, je niveau is nog te laag om echt wat aan feedback te hebben.

Moraal van het verhaal: ga hard werken en heb veel plezier met producen. Oefen veel en zorg ervoor dat het iedere keer net een beetje beter klinkt. Als je merkt dat je echt beter bent geworden en wanneer je tracks al echt ergens naar gaan klinken...dan komt het wel goed met die opbouwende kritiek.
      Succes man.

Comment

Oke! Bedankt voor jullie tips.

Ik ga m'n best doen om wat nieuwe tracks te produceren & dan kom ik over een tijdje wel weer om wat feedback vragen.

Comment

Ga inderdaad vooral lekker door met muziek maken, dat is het belangrijkste! Echter vind ik wel dat als je om feedback vraagt dat ook eerlijk moet zijn. vandaar mijn reactie, Lestersuvon.

Maak muziek en heb er vooral plezier aan, dat is het belangrijkste!

Comment

ik zou zeggen de opbouw is goed, maar het is nog geen hele track, ga hiermee verder.

Comment

Originally posted by Djhans1977 View Post
              ik zou zeggen de opbouw is goed, maar het is nog geen hele track, ga hiermee verder.
              Oke! Bedankt :)

Comment

de acapella en het liedje moeten hetzelfde tempo hebben, zoek eens een tutorial die je dit leert :D
                zoek ook wat tutorials over sidechaining en equalising :)

Comment

Originally posted by DJdrikke View Post
                  de acapella en het liedje moeten hetzelfde tempo hebben, zoek eens een tutorial die je dit leert :D
                  zoek ook wat tutorials over sidechaining en equalising :)
                  Thanks, naar mijn idee hadden de acapella en het liedje wel hetzelfde BPM...

Maar ik zal zeker het e.e.a. opzoeken over sjidechaining en equalising. Thanks!
                  Last edited by speaker; Monday-23-03-2015, 00:02. Reason: typfout

Comment

Originally posted by speaker View Post
                    Thanks, naar mijn idee hadden de acapella en het liedje wel hetzelfde BPM...

Maar ik zal zeker het e.e.a. opzoeken over sjidechaining en equalising. Thanks!
                    Ze zijn niet sync hoor, anders zal het al een pak beter klinken ;) heb je fl studio?

Comment

Originally posted by DJdrikke View Post
                      Ze zijn niet sync hoor, anders zal het al een pak beter klinken ;) heb je fl studio?
                      Nope, Cubase LE 7

Comment

It's not the tool, it's the artist.

Comment

Working...
                        X