Announcement

Collapse
No announcement yet.

Feedback Tropical House

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Feedback Tropical House

Hey Boefjes,

Zouden jullie misschien jullie feedback willen geven op mijn nieuwe remix? https://soundcloud.com/boefs-music/b...ip-boefs-remix

Alvast bedankt!

Leuk gedaan en zit best goed in mekaar. Ik vind het persoonlijk alleen wat langdradig, maar misschien is dat smaak. Maar wat meer "beweging" en af en toe andere elementen zou ik toegevoegde waarde vinden.

Verder vind ik je kick/bass combo niet zo heel strak klinken. Ik zou er wat mee spelen...misschien is een betere sidechain de oplossing.

Zo doorgaan. :)

Comment

Originally posted by LesterSuvon View Post
      Leuk gedaan en zit best goed in mekaar. Ik vind het persoonlijk alleen wat langdradig, maar misschien is dat smaak. Maar wat meer "beweging" en af en toe andere elementen zou ik toegevoegde waarde vinden.

Verder vind ik je kick/bass combo niet zo heel strak klinken. Ik zou er wat mee spelen...misschien is een betere sidechain de oplossing.

Zo doorgaan. :)
      Daar ga ik eens naar kijken. Misschien wel leuk om daar eens mee te spelen ja:)

Dat van de bass heb ik van andere ook gehoord ja dat het net niet lekker zit. Dus daar moet ik de volgende keer goed naar kijken ja.

Dankje voor je feedback heb er zeker wat aan :D

Comment

Working...
      X